Vēlas vairāk svētceļnieku
Izraēla vēlas, lai arvien vairāk svētceļnieku apmeklētu šo valsti. Tādēļ Tūrisma ministrija ir uzsākusi reklāmas kampaņu, kas izmaksās piecus miljonus eiro.
Ekonomiskā krīze un Gazas konflikts ir atstājis negatīvu iespaidu uz tūrisma nozari.
Ar šo kampaņu Izraēla vēlas uzrunāt kristīgos un jūdu svētceļniekus.
Galvenā mērķauditorija ir Eiropas zemes – Vācija, Francija, Lielbritānija, Itālija un Polija. 2007.gadā Izraēlā
bija 2,3 miljoni apmeklētāju, par 24 procentiem vairāk nekā 2006.gadā.
2008.gada statistika vēl nav apkopota, bet droši vien tā būs sliktāka nekā 2007.gadā. 8.februārī ASV uzsāka reklāmas kampaņu, kas, savukārt, ir adresēta amerikāņiem, kas ir ļoti aktīvi Izraēlas apceļotāji
Ieskaties