Ažiotāža par pulcēšanos ap gumijas sievieti
Medijos tiek īpaši radīts satraukums par dievkalpojumu norisi klātienē baznīcā. Sabiedrība nekavējās paust domas par notikušo, tādēļ nolēmām piedāvāt nelielu viedokļu apskatu.
Kādi secināja, ka pilnībā valdības noteiktos ierobežojumus izpildīt nav iespējams, jo tirdzniecības centri ir pilni ar cilvēkiem. Tur neizbēgami notiek drūzmēšanās, dažādu priekšmetu aizskaršana. Ieejas durvis ir diezgan šauras, lai ievērotu distanci. Neviens nekontrolē cilvēku plūsmu. Veikalu durvis netiek slēgtas, lai ierobežotu pircēju skaitu. Īsi sakot, veikalos faktiski nav iespējams ievērot divu metru distanci pilnīgi visa apmeklējuma laikā.
Tādēļ dievkalpojumu Liepājas sv.Annas baznīcā arī nevajadzētu uzskatīt par pulcēšanos, jo baznīcas plašās telpas ļauj cilvēkiem ievērot krietni lielāku distanci par valdības noteikto.
Apmeklētāju ierašanās tika stingri kontrolēta, lai tiktu ievērota fiziska distancēšanās. Turklāt, baznīcā cilvēki mierīgi sēž solos, nevis aktīvi pārvietojas, kā tas ir veikalos.
Tas licis secināt, ka, iespējams, patērētāju sabiedrībā valda dubultā morāle.
Pats mācītājs Jānis Bitāns alternatīvos web dievkalpojumus esot salīdzinājis kā (seksu) ar gumijas sievieti, kaut gan varēja vienkārši tos salīdzināt ar web seksu.
Ja šo sieviešu objektivizāciju garīdzniekam varētu piedot, tad kā būtu ar viņa praktizēto mācību? Vai drīzāk viņa popularizēto neīsto luterismu nevarētu salīdzināt ar pulcēšanos ap gumijas sievieti? Kādi zinoši komentētāji nodēvēja viņa ganīto draudzi par sektu, kur luterāņu mācības vietā tiek piedāvāta šķietami kristīga mācība.
Protams, neizpalika arī plaši izplatīts viedoklis, kas visus ticīgos nosauca par plānprātiņiem, kā arī tika secināts, ka latviešu nacionālais ēdiens ir otrs latvietis.
Tika arī ziņots par policijas uzsākto resorisko pārbaudi. Cerams, policija situāciju izvērtēs pēc būtības. Iespējams, policijas darbinieki veltīgi tērēs ne tikai savu laiku, bet arī valsts budžeta līdzekļus, jo pārkāpumi netiks konstatēti.
Baznīcās pulcēšanās ir ierobežota, bet, piemēram, saimniecības preču veikalā Depo nav nekādu ierobežojumu. Simtiem cilvēku kā siļķes mucā, un kur nav iespējama nekāda distancēšanās, koplietošanas grozi, rati, banku karšu termināļi. Ja, atņems tautai Lielveikalus, būs nemieri, ja atņems Dievkalpojumus, draudze pieņems.
Prieks par luterāņu mācītāju Ati Grīnbergu. Tas atradis savu otro pusīti Jāni Bitānu. Grīnbergs kvēls RKB fans tagad pārmeties pie KPB.
Neizbrīna Bitāna izteicieni par gumijas lelli. Nevaru aizmirst Bitāna perverso anekdoti par bērnu izvarotājiem, ko dzirdēju no viņa mutes Mazirbes rekolekciju centrā. Nesaprotu, kur iet LELB.
Cody,
Bitāna “otra pusīte”, cik man zināms, ir (bijušais) aktieris.
Izskatās, ka “lomu spēles” tam sanāk diezgan veiksmīgi.
Viss notiek pēc Rakstiem, nekādu brīnumu, atliek turēties pie Kristus vai iet pašizdomātu ceļu…