Ieskaties

122 komentāri par “Doma baznīcā saimnieko “Jaunā Paaudze”

  1. man savukārt jautājums:
    “diez vai prostitūtas vērtē savus klientus (tos maksātspējīgos)
    pēc kritērijiem “patīk/nepatīk” lai izlemtu “apkalpot” vai “atteikt” …humm?”

  2. es verteju loti pozitivi.pirms 10 gadiem tas nebutu iesp

    loti pozitivi!beidzot ari kaut kas labs notiek baznica!

  3. nu, vanags kaukādā mērā arī ir ekstrēmists :gigi:

  4. bet otrs mans jautājums:
    “vai kādā (sveš)mēlē ir tāds vārds ‘e-блевота’???”
    – – –
    (e-ļju,ļju) + (e-люблю) = е-БЛЮ

  5. labi ir tas,ka Vanags un Ledjajevs nak kopa.Baznica ir eklesia- izaicinato kopiba Evangelija pasludnasanai.

  6. vai tur tika sludinaats:iesim un sekosim sveshiem dieviem, ko tu nepaziisti,un tiem kalposim.5.Moz.13.2-4 ja nee par ko uztraukties.
    Vai raksta paarpubliceeshanu no cita portaala un uzdoshanu par savu nesauc par zagshanu?

  7. mjā tikai kaut kā Ledjajevam sanāk tas ko Pāvils nosauca par “cits evaņģēlijs”

  8. Vai Ledajevs neapliecina Jeezu Kristu miesaa naakushu 1.Jan.4;2
    un kas buutu ,,cits evangeeijs”?

  9. un vispār tur vairāk izskatās nevis pēc “kad tu dod dāvanas, tad lai labā roka nzina ko kreisā dara”, bet gan pēc “tie kas dara darbus lai citiem izrādītu savu svētulību”

    Izraisa kautkā dziļu riebumu šitā augstprātīgā attieksme – itkā bakstītu Dievam ar pirkstu:”re re kādi mēs nesavtīgi”

    Nav jau vainas pašā darbā, vaina ir darītājā un viņa greizajā attieksmē

    Viņiem vispār vajadzēja krist ceļos Dieva priešā un sacīt – mēs devām to kas Tev jau piederēja, mēs neesam neko izcilu darījuši, bet tikai to kas bij mūsu pienākums, mēs esam necienīgi kalpi un piedod ak Dievs mūsu lepnību un izrādīšanos

    Patiesiibaa neko mēs neziedojam, mēs tikai atdodam Dievam to, kas Viņa jau vienmēr piederējis – mūsu laiks, talanti, spējas, materiālās vērtības un mēs paši ar visu savu būtību, jo Viņa rokās visas šīs lietas ir drošībā un pareizi tiek izmantotas

  10. Jaa jaa, ljaunie gari arii tic….un dreb. Velns taču arī zina kas ir Jēzus – vai tu esi nācis mūs jau iepriekš nomaitāt?`es zinu kas tu esi Dieva Svētais!

    un – daudzi sacīs uz mani kungs kungs, bet ne visi kas tā saka tiks glābti

    JO viņi cik zinu māca, ka pieņemot Jēzu mēs tiekam glābti – patiesībā Jēzus pieņem mūs un tik pēc glābšanas spējam pieņemt Jēzu. un daudzas citas lietas, kur izceļ paši sevi un aptumšo Jēzus godu

  11. Latvijas Evaņģēliski luteriskās baznīcas arhibīskaps Jānis Vanags atzīst, ka 18.novembris, iespējams, nebija piemērotākais datums ar Alekseja Ļedjajeva vadītās draudzes Jaunā paaudze (JP) saistītajam pasākumam Doma baznīcā, taču norāda, ka pasākums guvis atsaucību.
    Arhibīskaps uzsver, ka “baznīca bija pavisam pilna un koncerts bija jauks, mūzika bija skaista un cilvēki bija atsaucīgi”.
    “Pie manis griezās Rīgas gospeļkora vadītāja Railī Orrava ar ierosinājumu noturēt labdarības koncertu, kas būtu veltīts ziedojumu vākšanai Rīgas Doma restaurācijai,” sacīja Vanags, norādot, ka atbalstījis šādu ideju.

  12. “cits evaņģēlijs” ir arī tas materiālās labklājības evaņģēlijs, kas koncentrējas nevis uz pestīšanu bet uz naudas pelnīšanu

    Tas pats arī par bērnu kristībām – viņi to noliedz, jo lūk cilvēkam vajag pašam saviem spēkiem sākt ticēt, kas ir pretrunā ar paša Jēzus vārdiem

    tas pats arī par labajiem darbiem – viņa attieksme ir nevis pazemīga bet lepna un iedomīga

    par naudas ziedošanu – lasīju “Tikšanās” žurnālā par prieka vēsti. Tā gan cita sekta, bet mācība jau tāpati. Lūk pati māte saka – ģimenei vajag naudu, bērniem, benzīna braukt uz darbu, bet es lūk labāk ziedošu vairāk un vairāk. Nejau mācītāju algām, bet Dievam

    Kam Dievam nauda vajadzīga? lai….palīdzētu cilvēkiem, loģiski. Es labāk pārskaitu savu algu labdarībai, nevis kaut kādai sektai sametu spainī un savus bērnus, par kuriem man būtu jārūpējas turu pusbadā. Vai tad tā ir ziedošana? Dievs grib lai mēs mīlam savus tuviniekus. Kā mēs varam mīlēt Dievu? Tad kad ziedojamies patiesā mīlestībā otram cilvēkam, jo DIevam viņš rūp, nevis sektas vadoņa ienākumi, bet tavi paša bērni – mīlot viņus tu mīli Dievu.
    Tad kur tu savu naudu ieguldi? patiesi atdod Dievam – tur kur Dievs gribētu lai tu to iztērē, piemēram pabarot savu bērnu, vai atdot “dievam” Ledjajevam???

  13. gruti ir cilveku parliecinat,ja vinam jau ir savs viedoklis.labak ir aiziet uz jaunas paaudzes dievk.un pasam parliecinaties.tur nav cita evangelja,bet tas pats kas vanagam.

  14. Skabarga citējot Jāņa vēstuli, šķiet, neņem vērā vairākus apstākļus. Ja primārais būtu tas, ka baznīcas kontekstā ir jāskata visa mācība kopumā, nevis tikai atsevišķas tās nostādnes [par kurām teoloģiski arī būtu daudz ko teikt gan attiecībā uz JP, gan attiecībā uz “vanadzēniem”], tad otrais apstāklis ir jautājums par apliecības un prakses saskaņu. Šis aspekts atkal attiecas uz abām savstarpējā sadarbībā reprezentētajām pusēm. Tāpat, kā saucieni “Kungs, Kungs” vēl neliecina par piederību Kristum, tāpat arī apgalvojums, ka Kristus vēsturiskā eksistence [resp., saucot to par miesā nākšanu] ir pieradāma, vēl nedara zinatnei piederīgu ateistu par kristieti. Proti, viens pateikts teikums šīs sarunas ietvaros ne tikai nav arguments, bet tieši pretēji spēj parādīt tikai to, labākajā gadījumā, vientiesību, ar kādu kāds transparents paziņojums var tikt uztverts kā taisnība un tiesa pilnā neatkarībā no jebkura tā pamatojuma.
    Pats pasākums ir simptomātisks un tikai reprezentē to kursu, ko pārstāv Doma baznīcas “saimnieki”, proti, LELB. Kad novirzes no mācības kļūst par vispārakceptētu kopumu, kā jau tas raksturīgs heterodoksijai, tad kopējas sadarbības [lasi: ticības apliecināšanas] loks spēj ietvert arvien vairāk dažādības, šādi noliedzot pašu patiesību un radikāli noraidot Dieva vārdu.

  15. un tieši tā Robert, esmu tos new generation dievkalpojumus pietiekami pa TV5 atskatījies, kā arī lasījis dažādu šāda veida draudžu piederīgo cilvēku viedokļus un domas, lai secinātu, kas tas ir par evaņģēliju, ar ko viņi tiek baroti

    Patiešām Normund tev būs grūti mani pārliecināt, ja es dzirdu ka cilvēks runā pretēji paša Jēzus vārdiem. Nu nepārliecinasi tu mani.

    Ja es bībelē lasu vienu bet Leldjajevs runā ko citu, tad man nav jāienirst viņa maldu mācībā dziļāk, lai saprastu, ka tā ir maldu mācība
    Varbūt vajadzētu salīdzināt dažus viņa izteikumus ar biblisko mācību, tad būtu skaidrāk redzams.

    Varu piemēram pateikt vienu acīs krītošu nepilnību. Kā harizmāti luterāņus apvaino par dāvanu atmešanu, bet paši atmetuši to, ko Jēzus Kristus deva savai baznīcai – atslēgu varu. (kam jūs grēkus piedosit, tiem tie būs piedoti arī debesīs) Nu kaut kā neievēroju, ka šādā veidā tiktu sludināts evņģelijs no Ledjajeva puses. Ir tikai filozofešana riņķī un apkārt, tāda peldēšana, bet nekad neesmu dzirdējis, ka viņi klausītu Jēzus pavēlei un izdalītu Jēzus doto dāvanu – kā Dieva kalps apliecinu, ka tavi grēki ir piedoti! Lūk šo dāvanu viņi ir atmetuši kā nevajazdīgu, lai gasn tā bij paša Jēzus dota

    Tad nu es secinu, ka viņi sludina NEPILNĪGU jeb SAGROZĪTU evaņģēliju
    un ko liidz tas šovs un tā izrādīšanās, ja sirdī mīt nevis Kristus taisnība bet miesas paštaisnība, iedomība un neīsts svētums

    Nezinu kas Vanagam pa evaņģēliju, bet zinu to, ka eju uz Rīgas Jāņa draudzi un tur ar evaņģēliju viss ir kārtībā. Un mācītājam ir tiešām acīmredzama gudrības dāvana. Neko nezinu par intrigām augstākajos ešelonos, bet zinu tikai to, ka draudzē kuru apmeklēju es dzirdu pareizi sludinātu vārdu un saņemu pareizus sakramentus.

  16. Nu mīlīši šitais riktīgi izklausās pēc farizejisma!Te kāds jūtas tik pādroš un paštaisns lai spriestu tiesu Dieva vietā!Nu protams stipri luteriskā e-baznīca ar saviem piekritējjiem nav raduši savu ticību redzamā un pārliecinošā veidā paust, labāk klusi nolīst kaktā un labāk lai solu rindas piepilda tantes tuvu kapam,lai tikai nav par daudz trokšņa un radikālisma!No šitiem pārgudreļiem šķērmi metas!Un pasarg Dievs,ka tik nav kāda sekta tik Luteriskaji pareizajā Domā pabijusi un vēl trakāk pats arhibīskaps šito faktu akceptējis!Roberto-ja esi tik pārgudrs patulko vārdu sekta- nekā jau tur biedējoša nav!Un varbūt uzdid sev jautājumu, kāpēc šī draudze ir tik pilna ar cilvēkiem- turklāt pamatā jauniem un ģimenām (nu droši,ka velna ievilināti sektanti!!!!)un kāpēc lielajā daļā tik tradicionālo draudžu vidējais vecums ir krietni zem 60 un draudzes locekļu skaits reti pārsniedz 100.Varbūt tāpēc,ka gais tāds sastāvējies un Lieldienu dievkalpojums noskaņojumā neatšķiras no kapusvētkiem!!!!!

  17. ak vai Elija, tev tik skaists vārds
    …bet kā bēdīgā pieredze rāda … ar tik neatbilstošu tā piepildījumu
    tā pat kā pasakā Varis izrādījās ar kruķīti stumjams un ķeksīti velkams
    un padomju savienībā ne viens vien Maigonis bij’ rupeklis,
    tā pat arī tu esi tikai viens no Baāla praviešiem
    tieši tādā pat pārliecībā par savējo pareizumu
    tieši viens no tiem, kurus Elija
    savu laik nokāva ar savu
    zobinu
    – – –
    450
    vienā reizā!

  18. talyc
    prieks par tavām zināšanām svētajos rakstos un paldies par zobendraudiem, bet ja gribas rupjības palsīt, tad skat. komentārus no 1 līdz aptuveni ..,ui tavu niku tur pat salasīju!Bet ne par dzejiskām dotībā, ne jau par to!Un ne jau par Kristu tas viss iepriekš rakstītais- ne jau par to!

  19. jā, jā… ir jau dzirdēts tas tevis teiktais (pirms tu vēl biji):
    jā, nu jā… tā kā par Kristu visi visu jau zina, tad šoreiz (un tā katru reiz) parunāsim par kaut ko citu (parasti paši par sevi)…”

  20. 1) a kapēc jūs pārejat uz personiskiem apvainojumiem? (tas e-kardinālam)
    2) 450 sheep (asociatīvā domāšana)
    3) ” Varbūt tāpēc,ka gais tāds sastāvējies un Lieldienu dievkalpojums noskaņojumā neatšķiras no kapusvētkiem!!!!!” nu, a es par ko. tur polemikā. šova elemeenti paņem, pofiks par saturu :gigi:

  21. Nu labi tas par tiem kapusvētkiem varbūt bija pārspīlēts,bet tiešām varbūt man kāds paskaidros kur tas dziļums tajā,ka luterāņu baznīcā viss vienmēr notiek tik piezemēti un skumji- es tieši par dievkalpojumiem, un tas nav nekāds sagudrojums, ir daudz gadu pavadīts šīs baznīcas solu rindās.
    un varbūt kāds man pateiks, kādēļ ,īpaši luterāņiem, viss kas nedaudz atšķiras no viņu pieņemtā ir sekta un viltus mācību, arī to esmu dzirdējis visvairāk tieši lutera baznīcā, kur tad paliek brāļu vienprātība, jo galvenais tak ir Kristus un pestīšanas vēsts nevis veids kādā pielūdz.
    Un vēl jautājums Ingaram, kur Kristus krista mazus bērnus? Un sanāk, ka gan adventisti, gan batisti nav sapratuši kristību nozīmi, jo arī krista nevis mazus bērnus, bet cilvēkus, kuri apzināti ir pieņēmuši Kristu, jo par tādu rituālu kā iesvētības, kas tiek veiktas lut.baznīcā Bībelē vispār nav lasīts.
    Un īpaši mīļš sveiciens talyc- atļaušos nepieņemt apvainojumu par to,ka esmu viens no Baala praviešiem, atšķirībā no talyc, šeit neko nepravietoju

  22. “kādēļ ,īpaši luterāņiem, viss kas nedaudz atšķiras no viņu pieņemtā ir sekta un viltus mācību, arī to esmu dzirdējis visvairāk tieši lutera baznīcā,”
    o.
    man akal likās, ka katoļi ietiepīgi

  23. Roberto
    Nu? Un ko tu ar to gribēji pateikt?Ja ir liela draudze tātad diez vai pestīti un Kristus sekotāji?Un pat ja tā būtu, kaut vai viens no tā bara atgriestos un tiktu pestīts vai tas nebūtu tā vērts?
    Nu, bet atbildi uz saviem jautājmiem nesaņēmu
    minka la bam
    ar katoļiem nav bijis tik daudz sakara tāpēc nemāku spriest, bet kad vēl piederēju lut.draudzei mācītājs nemitīgi rīkoja seminārus par sektām, kā tas atpazīt kā neiekrist utt., būtu labāk vairāk domājis par to kā uzrunāt neticīgos un pasludināt viņiem prieka vēsti!
    Ingaram
    Aha, izlasīju rakstu par bērnu kristību un – nepārliecināja, tik vai tā svētajos rakstos neatradu nevienu kristītu zīdaini, nav tā ka drusku pretruna?!

  24. mācītājs nemitīgi rīkoja seminārus par sektām, kā tas atpazīt kā neiekrist utt., būtu labāk vairāk domājis par to kā uzrunāt neticīgos
    hmm.. neticīgiem nav tik liels risks uz tu-tū. imo

  25. minka la bam
    nu var jau būt, bet man nez kāpēc liekas,ka draudze nav kāda slēgta organizācija, kurā nemitīgi jāpapildina zināšanas kā neielaist ne vienu pie sevis un ar citiem nesakontaktēt.Un ja esmu pestīts šaubos vai savu pestīšanu tik viegli varu pazaudēt, Bībelē ir minēts tikai viens nāves grēks, kas spētu mani šķirt no Dieva uz mūžību, citādi jau sanāk,ka nevis Kristus nopelns, bet mani labi vai sliktie darbi nosaka,kur esmu un būšu, jeb vai tad ja ticu uz trīsvienīgo Dievu sv.gars nav mans padomdevējs?

  26. citādi jau sanāk,ka nevis Kristus nopelns, bet mani labi vai sliktie darbi nosaka,kur esmu un būšu
    nure, par šo es te mēģinu tikt skaidrībā jau kādu laiku. kā tur ir ar to grēkošanu.

  27. e-lija, vai Tev nešķiet dīvaini, ka kad pats Pestītājs sludina, tad vairums no Viņa novēršas un Jēzu par trauku uzskata pat ģimenes locekļi, taču Ļeģājeva sludināšana iet uz URĀ!? vai tā nav kā saka Raksti beidzamajos laikos izvēlēsies sev mācītājus, ka ausis niez… ?

  28. Roberto
    bet vai tev nešķiet dīvaini, ka vecajā Eiropā protestantu baznīca iet tik ļoti mazumā, ka vai katrā valstī ir Praids un dažās pat baznīca atbalsta viendzimuma laulību, nemaz nerunājot par to,ka baznīcas kļuvušas par tūristu apskates punktiem vien , jo dievkalpojumos pustukšas rindas?Nu un kā ar draudzēm, kurās ir garīgā atmoda un piepulcējas simtiem draudzes locekļu (tādas arī ir protestantu baznīcās).
    Nu un vēl man gribas teikt,ka tas,ka kāds beidzot ir ievērojis, ka Doma baznīcai ir nepieciešama rekonstrukcija- lieliski!e-baznīca arī varētu vairāk darīt ne kā runāt!kā reiz 18. novembrī sanāca muzicēt ekumēniskajā dievklpojumā un skumjš tas skats Domā, kādēļ gan ja esat tik luteriski un tik pareizi savam tempilm neveltat līdzekļus un laiku. Citādi sanāk kritizēt protam- darīt ne visai.Kaut kur te vēl nesen bija raksts, ka protestanti esot tie čaklākie- nu ku tad ir?
    Neba jau, ka es atbalstu visu ko dara Ļeģājevs un vispār šī diskusija ir samērā bezjēdzīga, jo diez vai jūs man piekritīsiet un es jums.Tāpēc miers ar jums un ar mums!Pastāv liela iespēja, ka mums vēl nāksies kopā mūžību pavadīt un pastāv iespēja, ka Ļeģājevs ar saviem sekotājiem arī būs tur un būsim piesardzīgi izteikt apgalvojumus un pat pieņēmumus par pretējo, jo tikai Dievs tas kungs zina patiesību!
    Lai mums visiem saule!!!!

  29. Elij, kur Kristus vispār kādu ir kristījis??? Bet Vienu gan Viņš teicis – laidiet bērniņus pie manis, jo tādiem pieder debesu valstība. Ja nu jūs gudreļi nelaižat bērniņus pie Kristus, tad arī uz jums attiecas tas pats rājiens no Jēzus, ko saņēma mācekļi. Bet mācekļi vismaz paklausīja Kristum, bet jūs lūk gudrāki par Jēzu esat un savas iedomības dēļ uzkraujat sev baismīgu lāstu – jo nicinat mazos, kur rakstīts, ka tādiem, kā jums labāk dzirnakmeni kaklā un jūras dzelmē noslīcināt.

    Jēzus vārdi – ja kas apgrēcina kādu no šiem mazajiem, kurš uz Mani TIC, tad tam būtu bijis labāk, ja dzirnu akmeni piesietu pie kakla un nogremdētu jūras dibenā.

    parasti no harizmātiem esmu dzirdējis šādus vārdus – nu kas tad bērnam tur par ticību?
    lūk tā ir mazo nicināšana, jo tieši no zīdaiņu mutes Viņš slavu sev sagādā, bet jūs bērna ticību esat nicinājuši, tāpēc viņi Tā Kunga dienā būs jūsu tiesneši, ja jūs neatgriezīsities no savām melu mācībām. Šāds bezpalīdzīgs zīdainītis tic vairāk nekā tu.
    Nu tad arī gudriniek pierādi, kur bībelē teikts, ka zīdaiņus nekristīt, bet svētīt tā kā jūs to darāt.
    Jēzus pavēlēja kristīt visas tautas un nekur nav norādīts, ka bērnus nedrīkst kristīt.

    nejau kristības trūkums pazudina cilvēku, bet gan tās nicināšana

    Nākamis!
    Tu saki, ka vairāk jauno ir harizmātu draudzēs un luterāņu dievkalpojumi ir drūmi un bez dedzības

    Tie ir vienkārši nekaunīgi un briesmīgi meli.
    1.luterāņu draudzēs ir ļoti daudz jaunu cilvēku
    2.nav jau tikai dievkalpojumi, bet arī citi pasākumi, kuros tad arī ir atraktīvāka atmosfēra, tomēr ko tu meklē dievkalpojumā? kā Ledjajevs pavicinot ar roku iedos tev kaifu, ka krisīsi gar zemi raustīdamies, vai patiesu Svētā Gara dāvanu – kad mācītājs nodod tev personīgi Dieva piedošanas vārdus, ko nekad neesmu dzirdējis ka harizmātu mācītāji darītu – tātad netur kā nākas Dieva pavēles un nekalpo pareizi Viņam.

    3.Dievkalpojumā jābūt nopietnībai un jābūt vietai mierīgai Dieva pielūgsmei, ne tikai skaļai mūzikai, tusiņam un diskotēkai. luterāņu dievkalpojumā ir gan Dieva slavēšana ar dziesmām, gan pielūgšana. Draudzē kurā es eju, pēc dievkalpojuma ir slavēšana, kur tad nu mēs dziedam un priecājamies, slavējam Dievu – nu varbūt vēl kādu stulbu uzbraucienu pasaki, varbūt mēs par maz lēkājam, par maz gar zemi krītam līdzīgi epileptiķiem

    4.semināri par sektām un maldu mācībām
    Es tev piekrītu ka vjadzētu luterāņiem būt DAUDZ DAUDZ aktīvākiem evaņģēlija izplatīšanā, patiešām – aizrādījums vietā
    BET neceri, ka tiks pārtraukta cīņa pret sātana darbiem. Kā tad tu draudziņ iedomājies – pie kājas patiesību, ka tik ķeksīša pēc nobērt kādam nogalvas iemācītus pantus? nu nebūs sātanam tas prieciņš dots, ka mēs glaudīsim pa spalvai suņus un elku kalpus, nē mēs tos sitīsim ar Tā Kunga Vārdu un nīdēsim visus melus, kamēr vien atradīsies virs zemes kaut viens Beny Hina vai Ledjajeva patiesības un melu kokteiļa meistarotājs. Visu cieņu šiem vīriem – viņi arī daudz laba un svētīga darījuši, bet Dievs jau arī Bileāma lāstus pārvērta svētībā, tāpēc nu šiem arī nav nekādu vērā ņemamu nopelnu ar ko lielīties, jo viss labais nāk tikai no Dieva

    Velns jau tik to vien gribētu, lai nebūtu neviens, kas atgādinātu, ka bez patiesības mīlestība ir nedzīva. Taču, kā vienā dziesmā – tam Dieva vārdam nebūs rimt, lai trako kam tīk trakot.

    tad nu trakojiet vien veseli savos diskotēkkalopjumos, lādiet vien mūs par mirušām draudzēm un zaimojiet Svēto Garu, kurš pie mums spēcīgi darbojas, taisiet vien trikus un viltus brīnumus uz velna paraušanu, neticīgais lai grimst savā neticībā un netaisnais lai turpina savu netaisnību darīt, bet ticīgiem būs pastāvēt Dieva vārda patiesībā, kaut maz viņu palicis un visa pasaule pret viņiem

    Es nesaku, ka visi brīnumi ir viltus un visi pravieši un mēlēs runātāji meļi un viltnieki
    Bet atstāju vietu Dieva tiesai un Viņš saka

    bet daudzi nāks un sacīs – kungs kungs, vai mēs tavā vārdā neesam lielas lietas darījuši, brīnumus un zīmes, vai mēs tavā vārdā neesam velnus izdzinuši, bet Es tiem atbildēšu – eita nost no manis jūs ļauna darītāji, jo Es jūs nekad neesmu pazinis

    Bet Svētais Gars jums atgādinās visu ko Es jums esmu mācījis

    No Dieva teiktā noprotam, ka tur kur tiek sludināts sagrozīts evaņģēlijs, tur Svētais Gars nekad neapstiprinās Savu piekrišanu, nē Viņš nekad neakceptēs melus un neapstiprinās tos ar līdzejošām zīmēm un brīnumiem, bet velns gan – stāv rakstīts, ka Dievs pieļaus nākt MALDU VARAI (viltus zīmēm un brīnumiem) lai tie kuri melus mīlējuši vairāk par patiesību tiktu pievilti kā paši to vēlējušies

    Tad nu spriediet paši vai tā mācība, kuru Ledjajevs sludina ir pilnībā patiesa.

    Jā protams, ir tur Jēzus kā Pestītājs, ir daudz kas pareizs, bet pietiek ar vienu darvas karoti un neviens no tās mucas medu vairs needīs. Tā lūk miesīgās lietās jūs esat uzmanīgi, bet attiecībā uz Dieva mācību jums laikam viss pie kājas, ka tik miers, ka tik nauda, ka tik bauda, ka tik prieks un līksmība, tusiņi, diskotēkas, labklājība, labs garīgais

    Bet gudrie jau nav tajā prieka namā, bet īsteni gudrie ir bēdu namā un skumst par saviem grēkiem – tie tiks paēdināti ar žēlastību un piedošanu, bet tie kuri labāk izvēlas dzirdēt, ka ir supersvēti, svaidīti, lieli, labi un taisnīgi, notrulināt izsalkuma sāpju sajūtu ar mākslīgiem līdzekļiem tiem tad arī atstās viņu pašu svētumu un taisnīgumu, jo viņi nejūt vajadzību līst kā tārpiem uz ceļiem pie Dieva troņa pazemībā un bijībā, viņi ir kā iedomīgi pāvi un nāk pie Dieva plātīdamies ar saviem sapuvušajiem “taisnības augļiem”, bet tie kuri sevi atzīst par garīgiem kropļiem un pazemojas – tiem tiks dota Kristus taisnība.
    Tad jau arī viņā dienā redzēsim – kura taisnība labāka – Kristus vai cilvēka

  30. minka, tā laikam būs Gleškes kundze tajā bildē, ja acis neviļ

  31. Nu ja , nu ja!
    Viss apnikāt pietiek cepties, tā var turpināt mūžīgi, apsveicu ar kristus patiesības piesevināšanos!
    Par trīs gudrajiem jūs nevarēšu nosaukt, bet par trīs pārgudreļiem gan!
    Un nevienu bērnu no kristus nav gadījies aizvilkt!
    Skatos brīnos baigie garīdznieki!Viens sola ar zobenu- otrs akmeni kaklā. Cik zinu Dieva vietā tiesu spriest arī diezgan liels grēks un par kristus draudzes vienprātību?To vien pie jums var salasīties, cik mēs pareizi un citi slikti, tik redz ka farizeji un rakstu macītāji par sevi bij līdzīgās domās un pat svētos rakstus no galvas citēja, ka prieks, tikai savu Mesiju krustā piesita.
    jā, un vēl kas- dievkalpojums arī manā draudzē nav tusiņš, bet Dieva vārda svinēšana.
    Bet cik saprotu jums neviens nav labs gana, jo visi tie, kas nekrista mazus bērnu ir slīcināmi (tātad, babtisti, adventisti un visi pārējie), katoļi, protams pašā saknē nepareizie, jo ne tā izprot Marijas nozīmi utt., nu un paši savējos LELB ar ar akmeņiem nomētā!
    Vai tad paši tik pareizi, šķīsti utt., ka metat to akmeni pirmie?
    Tikai lēnprātības un pazemības trūkst nu dien.
    Kā tur bija par to skabargu sveša acī un baļķi savējā?ja jau luteriskā baznīca ir tik perfekta, ko tad tik naski jāaizstāvās, ko ta pašiem savi jāapsūdz un jākritizē. Jeb varbūt jums trejbrālīšiem ir pienācis laiks dibināt savu baznīcu, savu draudzi, tā jau visas revolūcijas un reformācija ir aizsākušās ar neapmierinātību par pastāvošo iekārtu. Tikai redz šitais variants ar tāds slidens, jo kādu laiku arī jūs- pareizos dēvēs par sektu. Vai, vai un tas jau nesmukums, kaut gan tai vārdā jau nemaz nekāda nesmukuma nav!
    Un paldies par vēltījumu, jūs harizmāti, neesmu harizmāts, bet saprotu, ka šeit tādi cilvēki nav vēlami, varbūt skaidri un nepārprotami nodefinējiet, kāds kadrs šeit drīkst atrasties, vai nu vismaz pilnīgi noteikti nospraudiet kritērijus, ko šeit drīkst teikt un skļi domāt un ko ne, jo pretējā gadījumā pastāv liela iespēja, ka ticības brāļi, kuri sevi dēvē par e-kardināliem nopsauks tevi par Baala pravieti, velna mācības sludinātāju un pavisam noteikti apšaubīs tavu pestīšanu (ko nu gan vajadzētu atstāt Dieva ziņā), nu tās ir smagas apsūdzības…
    Tātad, ja pestīts, tad kā luterānis un ar pareizu (jūsu) izpratni.
    Nu, kas tad galu galā uztur šo lapu?LELB? nē diez vai, jo tos tak jūs arī zākājat, tad jau droši ven,ka paši?!jā, jā tiešām šeit ir vārda brīvība trijām personām!Tikai sirsnīgi vēlos jūs lūgt- varbūt neaiciniet draugos pie sevis ciemoties neticīgos, jo diez vai viņi gribēs piederēt tādai ticībai, kur brālis, brāli apsūdz, kur publicējumi vēsta par baznīcu nesaskaņām, bet tad jau tas var būt uz mūsu un jūsu sirdsapziņas,ka viņi šeit neierauga Kristu un pestīšanas vēsti, bet apsūdzības un uzbrukumus.
    Un lūdzu pietiks man draudēt ar Dieva dusmām, lāstiem un sodu, atstāsim to Dieva ziņā, jo viņam tak pieder atriebšana. Un savu pestīšanu nepšaubu ne mirkli un tā nav augstprātība, bet apsolījums, kurš pieder katram Dieva bērnam kā luterānim, tā babtistam
    skat.Kol.2;13-14,Jņ.1:12, Rm.8:15, Jņ5:24, Kol.1:13, Kol1:27, Atkl3:20, 2Kol.5:17, 2Kor.5:21,
    1.Jņ.4:9-11, Kol.1:19-22, Efez1:13-14, Jņ.3:16
    Kas vēl apsūdzēs Dieva izredzētos?Vai Dievs, kas mūs taisno?(Rom.8:33)
    Tā varētu vēl ilgi turpināt, bet gan jau jūs paši zināt un nekur neesmu lasījusi, ka ja nepiederēšu vienīgai patiesajai lutera baznīcai tad neredzēt man debusu valstību.
    minka la bam
    šajās rakstu vietās ir atbilde arī uz tavu jautājumu par grēku- vienīgi Kristus asinis mūs taisno nevis grēkošana vai
    Un uzņemos pilnu atildību par lēnprātības un pazemības trūkumu- šis grēks ir uz mani. Piedodiet, ja ar savu skaļo neapmierinātības paušanu esmu citus apgrēcinājis.

  32. izlasīju to tavu garo apsūdzības rakstu
    tas nu gan nav vēl īsti pilnīgs
    ej pie velna
    tam ir pilns saraksts
    tur ir uzskaitīti pilnīgi visi mūsu grēki
    – – –
    un pēc tam ņem to (visu pilno sarakstu) un iebāz sev dibinā
    Piedodiet, ja ar vārdu ‘dibins’ esmu apgrēcinājis arī citus urbinātājus :)

  33. Paldies
    Maigoni tu?No pirmā skata neatpazinu, biji paslēpies aiz smalka nika, bet no sevis jau nevar aizbēgt

  34. apsveicu tevi,Elij par atklatibu un dedzibu!pats kadreiz gaju luteranu draudze,bet daudz svetibu sanemu jaunaja paaudze.domaju,ka vardi skeptikus neparliecinas,bet gan musu personiga lieciba.es pats kadreiz biju skeptikis un jaunas paaudzes kritizetejs,bet gara kristibu un brivibu no aktuala greka sanemu jaunas paaudze dievkalpojuma.

  35. normunds
    man jaunības maksimālisma slimība
    Nepatīk,ka uzspiež savu- cilvēcisko patiesību un apgalvo,ka tas viss tik no Dieva.
    Būkš- ar Bībeli pa galvu un esi uz līdzenas vietas beigts,
    jo tici ne tā,
    dari ne tā
    un esi ne tāds
    Uzskatu,ka katram sava vieta un savs laiks, varbūt kādam ticības celšanai un Dieva pielūgšanai vajag liturģiju, piezemētību, citam skaļu slavēšanu, ārējas izpausmes, kuras te ti ļoti kritizētas, bet mēs taču esam tik dažādi un Dievs mums ir devis iespēju savā dažādībā pielūgt un godināt, un pats galvenais tuvoties viņam.
    Kas tad ir svarīgāk- veids kādā pielūdz jeb personīgas attiecības ar Pestītāju?

  36. minka la bam:
    KAS TĀ PAR TANTI TAI BILDEE???

    ***
    taa ir ljoshas sieva… olga vaardaa… arii sludina, pravieto un luudz meelees… veel vinjiem ir 3 meitas, divas pie viiriem, bet treshaa, kas publiski pazinjoja, ka draudzee neesot neviena vinjas cieniiga vecha, taa arii palikusi aalavaas…

  37. piekritu tev,elij.atceros kadreiz luterani kritizeja brali Rožē un Taize klosteri francija.vanags toreiz piedzivoja lielu svetibu taize kustibā.kritiki teica,ka taize kustiba esot no velna.vanags viniem atbildeja,ka jasak domat,ka velns nemaz nav tik briesmigs,ja ta satuvina cilveku ar Dievu.seit skeptiki nonak galigas pretrunas.vislielakais greks ir greks pret Sveto Garu,jo tur farizeji sajauca Dievu ar velnu,apsudzot Jezu saistiba ar belcebulu.vini loti riske nedabut greku piedosanu.visbistamakais ir piedevet Dieva darbus velnam.es skeptikiem vienmer iesaku labak neizteikt neko,neka sava mulkiba parsteigties ar spriedumu.

  38. “Patiesi, Es jums saku: Visi grēki cilvēku bērniem taps piedoti, arī zaimi, ar ko tie Dievu zaimo. Bet, kas Svēto Garu zaimo, tas ne mūžam nedabū piedošanu, bet ir sodāms ar mūžīgu sodību. Jo tie sacīja: “Viņam ir nešķīsts gars.”” (Mk. 3:28­30) Lūk, Svētā Gara zaimošanas piemērs. Kad Kristus ar Dieva roku izdzina nešķīstos garus, tad rakstu mācītāji, kas bija nonākuši no Jeruzalemes, to izskaidroja kā velna darbu. Iekšēji viņi bija pārliecināti, ka tas ir Dieva darbs, bet, tāpēc ka Pestītājs viņus bija norājis par viņu liekulību un svētulību, viņi sāka Kristu nāvīgi nīst, un tas viņus noveda pie Svētā Gara zaimošanas.
    Šeit mums tiek dots izskaidrojums: “Ja cilvēks Svētā Gara darbu nosauc par velna darbu, lai gan viņš ir pārliecināts, ka tas ir Dieva darbs, tad tā ir Gara zaimošana.” Tas mums parāda, cik nopietna ir šī lieta. Nav neviena kristieša, kas palaikam nebūtu pretojies dievišķajai žēlastībai, pēc tam mēģinot sev iestāstīt, ka viņš tikai pūlējies aizdzīt drūmas domas. Kas gan cits, ja ne velns mums iedveš šādas domas? Tā Kunga mācība mūs brīdina, ka savas pestīšanas dēļ tad, kad sajūtam Svētā Gara iedarbību, mums tūdaļ Viņam jāseko un nav jāpretojas. Jo nākošajā brīdī šāds cilvēks, kas pretojas, jau var nodomāt: “Ak, tas jau nenāk no Svētā Gara.” Un pēc tam, vēl vēlāk, cilvēks jau sāks just naidu pret ceļu, pa kuru Dievs mūs grib vest pretī pestīšanai, un zaimos šo ceļu. Tātad būsim modri! Atvērsim durvis Svētajam Garam, kad vien Viņš klauvē, un sargāsimies domāt kā pasaulīgi ļaudis, ka tā ir tikai melanholisku jūtu izpausme.

  39. no atsaucēs rakstītā var secināt, ka:

    – vislabākie kristieši [gara augļi lien pa visām vīlītēm ārā] ir budistu mūki, bet vissliktākie pensionāri [nespēj pienācīgi pienest 1/10 un parazitē uz ekonomiski aktīvās daļas rēķina]

    – kad aicina izvērtēt mācību saskaņa ar Rakstiem, tad to nevarot darīt, bet bāzt acīs svešus grēkus gan var…

    – allažīņ ir tie nolādētie praidisti, kuri ir visas cilvēces posts un ļaunums…

    – protams svētības līst aumaļām, es apzvēru, kopš godīgi maksāju 1/10 mani ienākumi ir pieauguši vairākkārt, tagad naktīs guļu labāk un pat varu atļauties uz darbu braukt ar taksi

    te varētu liecināt un liecināt un ikviens kas to būs izlasījis ir pienākums ticēt

    un allaž nepieciešams atgriezties pie Mazā Katehisma patiesībām, lai pārliecinātos kāds gars vada… kurš gars liek sacīt šādus vārdus: Svētais Vakarēdiens – īpašs laiks, kad atcerēties par Dieva klātbūtni, maizes kumoss un vīna malks simbolizē Jēzus Kristus Miesu un Asinis

    jeb kā saka ku aitas tur cirpēji, bet dažreiz, kur cirpēji tur uzrodas bars ar aitām

  40. robert… budistu muuki pamataa ruupeejas par to, ko labaak nedariit… taa ka no gara augljiem te ne smakas – viens vieniigs egoizms…

  41. jā, Ēlija
    un sveiciens tev no trešā tēva dēla
    – – –
    tas gan mums tāds muļķītis :(
    … jūsējie jau ar parasti viņu noraida
    (īpaši jau viņa teikto):
    – – –
    redzi, jums ir cits gars ->

  42. paldies,moritz par Sveto Rakstu skaidrojumu.kopuma var piekrist.nesapratu ko talyc gribeja pateikt.roberto slimo ar latviesu slimibu un to sauc-cinisms.citesu to pasu vanagu.lai kadu svarigu lietu padaritu nesvarigu,ta ir japadara smiekliga.isteniba roberto smejas par 10-to tiesu un ziedojumu vaksanu,ko sludina tacu ari luteranu drauzes.varbut JP par dauz reizem uzsver naudu,bet tapec si drauze nav sliktaka par parejam.es zinu JP vesturi un to,ka Dievs tiesam no pisliem vinus ir pacelis.varbut luteraniem vairak vajadzetu runat par naudu.tad ari butu varak ko redzet luteranu baznicas.

  43. nu, ko gan tev var pārmest, normunds
    tu esi gluži normāls zemes cilvēks
    – – –
    (un tava domāšana ir gluži pasaulīga)
    lai jums veicas
    – – –
    jā un Elija…
    arī ar dikti prātīgu valodu
    – – –
    uzklausiet ‘sapratīgie’ viņa saldo mēlīti
    ņemieties vērā ‘redzīgie’ kā tā luncinās.:

  44. Kuš,kuš Maigon, necepies:)
    Un tad kāds gars man būtu?
    Redz mani pie velna sūtīji, bet varbūt pats jau tur būsi bijis, ja zini mani par Baala pravieti saukt un zini, ka gars man cits.
    Skatos zini par mani vairāk nekā man pašam bij zināms,
    bet pie viena par sevi ar varēji apjautāties, ko zi varbūt vilks aitās

  45. Skat cik daudz enerģisku cilvēku sapulcējies!
    Varbūt netērēsim enerģiju lieki, bet atgriezīsimies pie šīs diskusijas pirmavota- ziedojumi Doma rekonstrukcijai.
    Varbūt tiešām kopistiski varam padomāt kā piesaistīt līdzekļus, lai atjaunotu vienu no mūsu valsts senākjiem un skaistākajiem tempļiem, kurš līdz šim ir spējis vismaz svētku reizē apvienot Latvijas lielāko konfesiju pārstāvjus zem viena jumta.
    Varbūt ir iespēja caur šo lapu piesaistīt cilvēku uzmanību un finanses, šeit taku apgrozās daudz Latvijas ticīgo (cik pareizi vai nepareizi to Dievs vien zin), varbūt ir vērts katram dot iespēju iesaistīties.
    Tie vismaz būtu reāli darbi ne vārdi- jo Doms IR kritiskā stāvoklī.
    Ceru,ka tas nav pārāk zemišķi, pasaulīgi utt.Jo cik saprotu visi pārtiekam ne tikai no garīgās barības un sv.gara, bet arī no tīri laicīgās naudas un visa tā ko npar šo naudas var nopirkt.
    Būtu gatavs palīdzēt jeb kādā sev iespējamā veidā

  46. Elija, Normund, ar talyc nav vērts diskutēt, ar Roberto man šķiet arī nē. Viņi nemāk diskutēt, kaut kādus argumentus no viņiem sagaidīt ir grūti. Zemāk atļaušos pārpublicēt vienu no talyc komentāriem, kuru viņš veltīja Jaunajai Paaudzei, it kā “iztulkojot” video redzamo Alekseja lūgšanu. Pēc tam, kad es aizrādīju,ka šādus vārdus rakstīt kristietis nedrīkst principā, taluc atļāvās paziņot, ka šis tulkojums ir nācis no tulkošanas “dāvanas”. Redz, mēs pat iedomāties nevarējām, ka Sv.Gars caur savām dāvanām var šitā darboties…Starp citu, izskatījās, ka pārējie talyc tikai atbalsta. Laikam tikai moritz izteicās, ka tas nav īsti pareizi. Tā kā ņematies spriest par šeit valdošo kultūru, Dieva mīlestību utt.
    Tātad, talyc komentārs: http://www.ebaznica.lv/epolemika/2_110_4.html
    vinjs tur gadiijumaa vienaa briidii nebreec: blj*ģ!?
    – – –
    tas tā apmēram varētu būt
    … un ko gan lai viņš (un viņam līdzīgi) citu lai brēktu, lai apklusinātu savu sirdsapziņu
    – – –
    principā vārdi šeit (runājot mēlēs) tiešām nava izdalāmi, bet tas, kas tiek pateikts ir tulkojams apmēram tā:

    oij, priģi, oij priģi, …oij, prišol, oij horošo, oij, bļleģ!
    da bļeģ, da pizģec, da nam pohuj, da pašol nahuj!
    ua-uja- uha …u-nahuja nam etot paršivij pakoj!!
    davaj nam slavu, davaj nam ģeņgi, davai ceļi nas, pidar
    ti naš jebanij na ņebesah…
    haļe-haļe-haļavu davaj!!!
    …oiijj harašo……oiijj harašo …oiijj harašo
    …oiijj harašo tagda buģet …oiijj harašo
    haļeluja, haļevaleluja, haļeluja

  47. es varētu šo pārcelt arī latvju mēlē :D :/ :(
    – – –
    Mēs tevi ieaicinām Jēzu
    Lai tavas asinis nāk pār mums
    Nāc izlej savu svēto Garu pār mums
    – – –
    oj, ne tu; tu nē-
    oi, oj,-oioioioij … ej prom!!!
    ej tu prom no mums tu …ļaunais!!
    vācies tu prom, kas gribi mūs apsūdzēt!
    – – –
    nāc svētais (cits) gars
    nāc (sajūsmas) gars
    mēs tevi ieaicinām savās sirdīs
    – – –
    hallelluijja, mēs tevi slalalalalavējam
    hallelelelelelelelelelluijjja, mēs tevi pielūdzam
    o, svēts o,o,o,o,o,o,o-o-oooo svēts (es i'(ru)tik svēts
    – – –
    o, jā, runā uz mums
    o, jā saki ka mums vairs nava nekāda grēka
    o, jā dod mums jaunas atklāsmes/ atver jaunus apvāršņus

  48. Kaspars saka, ka nava iespējams ar mums diskutēt?
    skaidrs, ka nava, jo nav jau ar jums par ko diskutēt.
    – – –
    es vēlreiz saku: “Jums ir cits gars!”

  49. Atļaušos pārkopēt no tās pašas diskusijas ņemto savu talyc un Roberto veltīto komentāru, uz kuru atbildi tā arī nesaņēmu.
    Redzi, runa nav tik daudz par pašu Jp, jo es pamatotus argumentus no Tevis nēesmu sadzirdējis ne Jp ne Pv sakarā, un vairs īsti arī negaidu, bet gan par pašu lamāšanos kā tādu, kas nav kristieša cienīga, lai arī cik pareizs viņš būtu. Kā jau teicu, es neticu Tevis teiktajam, ka Tavi motīvi ir cīnīties pret maldu mācībām. Ja tā būtu, Tu izmantotu citus līdzēkļus, tādus kā: pamatotus argumentus un pieklājīgu diskusiju, nu sliktākajā gadījumā mani nobanotu, ja ir sliknkums piepūlēties vai arī ja pietrūkst intelektuālā resursa, nevis tikai pretīgu, slimīgu lamāšanos. No sirds pārpilnības mute runā. Tāli, kaut kas ar Tevi nav kārtībā, varbūt Tu esi latents harizmāts(līdzīgi kā latentie geji: parasti tie, kas lamā gejus, bieži vien paši šaubās par savu vīrišķību). Es jau minēju, ka citus parasti noliek tie, kas par sevi nav pārliecināti. Varbūt Tev vajag izzināt savu sirdi, revidēt tās saturu un tikt skaidrībā par sevi. Jebkurā gadījumā, neņem ļaunā, ja esu Tevi kā aizskāris, lai Dievs Tevi svētī, un lai dāvā Tev savu gudrīdrību, tādu, kā tā ir aprakstīta Jēkaba vēstulē, ka Tu vari vairs nelamāties.

  50. Kaspars, Kaspars
    tu aicini nelamāties :(
    – – –
    bet tad jau man nāksies kauties :(!!
    – – –
    (spiest šeit)
    – – –
    jeb varbūt tu gribētu atbildēt Normunda vietā uz jautājumiem, kuros tas līdz šim vēl nava spējis rast atbildi:
    kas ir ‘labs‘: – ???
    kas ir ‘baznica‘: – ???

  51. Tu par to latento geju? Es jau Tevi tā nenosaucu, minēju to tikai kā piemēru likumsakarībai, ka citus noliek tie, kas paši par sevi jūtas nepārliecināti. Starp citu, es tā par Tevi tā arī domāju. Es uzskatu,ka Tev sirds dziļumos ir palikusi vēlme atgriezties tajā pašā Prieka vēstī, vai tai līdzīgā draudzē, un ka Tu pret šo vēlmi cīnies, un ka cīņa pret šo vēlmi/nostaļģiju izpaužās šādā neargumentētā lamāšanās/naidā/pārspīlētā vienas īpašības izdalīšanās no konteksta utt.. pret harizmātiskām draudzēm. A tāda tipa iebildumi, ka Tu tikai cīnies pret maldu mācībām ir tikai aizbildinājums. Tu to nedari. Tādā gadījumā metodes un attieksme būtu savādāka. Indrex varētu teikt,ka cīnās pret maldu mācībām, viņš vismaz mēģina pamatot savu viedokli.

  52. es neesu Indrex
    un es necenšos pamatot
    – – –
    jā es esmu liels jūsmotājs(ex-)
    un tamdēļ jo vairāk varu izsmiet citus
    – – –
    bet ne es, ne Indrex, ne Roberto, ne Gviclo, ne kāds cits
    tev neradīs citu pamatu kā vien šo: (hmm, nez kur gan ved šis links??)

  53. Bet talyc, kāda no Tavas lamāšanās jēga? Kāds labums? Tikai lai tev paliktu vieglāk? Varbūt tevi moka naids vai aizvainojums? Nu piedod tam Gleškem un dzīvo tālāk ar mierīgu un nedalītu sirdi savā KLB un attīsti to. Es uzskatu, ka Tu ar saviem komentāriem vari reāli apgrēcināt ticībā nenostiprinātu kristieti, un es šeit nedomāju harizmātu, bet jebkuru, arī tādu, kas varētu pievienoties jūsu klb kopienai.

  54. Starp citu, lasīju es Jūsu bļj, un man tas ļoti patika. Skaidra, loģiska mācībā par pamatlietām, kuras jāzina katram kristietim. Tā ir Jūsu dāvana, attīstat to, nesiet to tautās. Taču jūs nekad neizaugsiet ar citu nolikšanu, tas ir strupceļš, tam nav nākotnes. .

  55. es (un tās ir mans personīgais viedoklis) esmu pret…
    …pat pret domu vien, ka mēs varētu šādā (vai kādā citā veidā) mudināt jelvienu šaubīgo pievienoties KLB .passarg dies! tas jau būtu tā pat kā to dara antikrists un visi viņa pakalpiņi:
    “...jūs galvenais attnāciet, paskatieties, paklausaties, iesaistieties, paprovējiet, pielaikojiet, palietojiet pagaidām…
    – – –
    ne jau mēs kādam spējam dāvāt ticību (jo to dod Dievs), nedz arī kādam ticību atņemt (ja tā ir īsta)
    – – –
    bet uz tādu nākotni kā to iedomājies Tu (un vēl jo daudzi t.s. “kristieši”) mums tiešām nava pa ceļam

  56. Talyc, izskaidro, ko Tu gribēji teikt ar “šādā veidā mudināt”? A to es tevi īsti nesapratu.
    Roberto: Ja tu jautā par tiem “Jp ticības pamatiem”, tad es nezinu, no kurienes tie ir parādījušies saitā un kas viņus ir rakstījis. Tie uz jp saita ir parādījušies diezgan nesen, un man nav īsti pārliecība, ka šie teikumi vislabāk izskaka Jp mācību šajā sakārā. Man kaut kur bija Jp “katehisms” par šo tēmu, atradīšu, uzrakstīšu. Atzīstu, ka tas ir liels trūkums, ka fakts, ka Jp nav šāda publiska ticības mācības koncnetrāta kā LELB ir trūkums. Tomēr Jp ir tikai 18 gadi, a LELBAM pāri pa 400, tā gan jau viss notiksies. Mana personiskā pārliecībā, ka Svētajā Vakarēdiena Jēzus miesa un asinis ir klātešas garīgi caur Svēto Garu, tur, kur tiek pasludināts Dieva vārds par svēto vakarēdienu(no evaņģēlijiem vai no 1kor). Jo Dievs ir nomodā par savu vārdu, lai to piepildītu.

  57. Ā, sapratu. Nu, ticība nāk no Dieva vārda dzirdēšanas, kas savukārt nāk no sludināšanas. Lai cilvēks varētu ticēt, viņam ir jādzird Dieva vārds. Kā lai viņš dzird Dieva vārdu, ja tā vietā skan lamāšanās pa “mātušku”?

  58. Nu pagaidām biju ticis līdz pusei. Tagad izlasīju 311, un ko Tu ar to gribāji teikt?

  59. vai tad JP nepretendē uz senbaznīcas turpinātāju?
    vai tad JP viss nav kā Bībelē, kā apustuļu laikos?

    vai tad JP Ticības pamati nav ņemti no JP web-lapas?

    citēšu: Svētais Vakarēdiens – īpašs laiks, kad atcerēties par Dieva klātbūtni, maizes kumoss un vīna malks simbolizē Jēzus Kristus Miesu un Asinis

    kā vārds εστίν [t.i. IR grieķu val.] var nozīmēt simbolizē?

    P.S. arī tava personīgais viedoklis liecina par cita gara klātbūtni

  60. Nu, ja bez jebkāda konteksta, tad uz 311 es varu pateikt tikai Āmen!

  61. talyc vajag psihiatra palidzibu,vai ari privato greksudzi.uz jautajumiem par labumu un baznicu jau atbildeju augstak.es talic izslegtu no sis sarakstes par nepieklajibu un zaimosanu.baznica man butu ar vinu nopietna saruna.vai nu tu,draugs,mainies vai ari nenac baznica.zaimotajiem tur nav vietas.

  62. un ‘ir’ nozīmē IR
    – – –
    un tieši dēļ tādiem normundīgiem vilkiem avju ādās
    ir arī tapis šis portāls :D:D:D
    – – –
    kuri pat darīdami visbezdievīgākās lietas
    domā palikt svēti
    – – –
    un kas gan ir īstenā zaimošana ja ne nocietināšanās pret svēto Garu

  63. vai tad JP nepretendē uz senbaznīcas turpinātāju? Uz kuras senbaznīcas? Vai tās, kas ir aprakstīta Bībelē vai tās, kas ir aprakstīta citos avotos?
    vai tad JP viss nav kā Bībelē, kā apustuļu laikos? Viss točna nav. Jp tikai tiecas uz to. Uzskatu, ka nav nevienas ideālas baznīcas.
    vai tad JP Ticības pamati nav ņemti no JP web-lapas? Es jau teicu, neuzkatu, ka tie ticības pamati no web lapas ir tie labākie.
    kā vārds εστίν var nozīmēt simbolizē? Diemžēl es napārvaldu sengrieķu valodu.

  64. Roberto, vai tu apgalvo, ka Svētajā Vakarēdienā maize un vīns tiek pārvērsti par asinīm un miesu fiziski? Es tam nepiekrītu. Tad jau mēs sajustu miesas un asins garšu. Es uzskatu, ka Jēzus miesa un asinis ir klātešas garīgi, līdzīgi kā tas ir ar mūsu glābšanu. Ir panti, kas saka ka mēs jau esam glābti, taču glābts ir mūsu gars, bet miesa tiks apskaidrota tikai pēc augšāmcelšanās.

  65. tad palasi e-BĻJ!!!ko par šo saka Kristīgā Mācība:)
    – – –
    ja tu domā pārvēršanu(pārburšanu) kā to izprot romas katoļi, tad tā mēs to nemācam
    maize allaž paliek maize un vīns ir vīns
    bet Dieva Vārds kopā ar maizi un vīnu ir kas paveic
    tās lielās lietas :)

  66. vai tad ir vairākas senbaznīcas?
    vai tiešām jānoārda 1900 gadu pieredze un jāizgudro 18 gadīgs velosīpēds??
    vai labāks variants būtu sievietes mācītjas [tā kas šeitan attēlā] murgains sprediķitis no tās pašas lapas?
    vai tad nav labāk prast sengrieķu valodu nekā buldurēt neartikulētās skaņās?

  67. Kaspar tāpēc es Tev jau vairākkārt esmu norādījis, ka tas ir cits gars, Svētais Gars apliecina visu kas rakstīts Bībelē

  68. Turpinot iepriekšējo komentu. Nu lūk, tad ar to vārdiņu “ir” ir tāpat kā ar vārdu “glābti”. Ja vārds “Glābts” nozīmētu gan miesu, gan dvēseli, gan garu,tad mēs būtu kā Jēzus pēc augšāmcelšanās, bez grēcīgām vēlmēm un bez miesas, kas spēj slimot. Taču mēs tādi nēesam, jo glābts ir mūsu gars, dvēsele TIEK glābta caur Dieva Vārdu, bet miesa tiks pārveidota pēc augšāmcelšanās. Ja vārds “ir” nozīmētu fizisku Jēzus asiņu un miesas klātbūtni, mēs sajusto to garšu, smaržu utt, bet tā nav, jo Jēzus miesa un asinis ir klātesošas garīgi.

  69. ak vai akal tie vecie murgi “jaunās dvesmās” :(
    velns allaž vispirms apšauba Dieva vārda patiesīgumu (vai tiešām Dievs sacīja?)
    un kad cilvēks paliek viens pats ar sava prāta spriedumiem garīgās lietās (kuras miesai nava satveramas)
    … tad velns nāk ar savu piedāvāto risinājumu: “jūs būsit kā Dievs… (paši izlemiet/nosakiet sev savu taisnību)”
    – – –
    tu muļķa, Kaspar tik daudzi filosofi jau ir krituši cauri šinīs jautājumos

  70. jā, jā Kaspar, un to visu raksta cilvēks kurš neprot pusplēsta vārda grieģiski, taču prot buldurēt nevalodās…

    tavs prāts ideādi atspoguļo garu kurš vada tevi …analoģiskajā prāta projekcijā tas saka – Jēzus ir nevis Dievs, bet tikai simbolizē Dievu, jo Dievu neviens nevar redzēt un palikt dzīvs

  71. jā, jā (patiesi patiesi)
    ja cilvēks pielūdz to dievu, kādu viņš to izdomājis
    tad jau viņš ir Dieva dievs (cilvēks to radījis savā prātā)

  72. Ātri pārlasīju ebļ par Sv.vakarēdienu. Super!! Parakstos zems katra vārda. Roberto, kur savos komentāros es izteicos pretrunā jūsu mācībai? Vienīgais, ko īsti neizpratu bija par to trešo – sakramenta ēšanu.
    Svētajā Vakarēdienā notiek trejāda ēšana un dzeršana: dabīgā, garīgā un sakramenta. Dabīgā ēšana un dzeršana nozīmē parasto ēšanu un dzeršanu- Vakarēdiena maize un vīns tiek baudīti dabīgā veidā, tāpat kā kāds cits ēdiens.
    Garīgā ēšana un dzeršana nozīmē ticību Kristum. Ticībā mēs baudām Kristus pestīšanas darba augļus, grēku piedošanu. Lasi [Jņ.6:47-58]. Garīgajā ēšana ir jāpiedalās vienmēr.

    Uzdevums:

    Piezīme: [Jņ.6:47-58] nav runa par Vakarēdiena ēšanu, bet tikai par tā garīgo baudīšanu.

    Sakramenta ēšana un dzeršana notiek vienīgi Svētā Vakarēdiena sakramentā, jo tikai tajā mēs pārdabiskā veidā varam baudīt un dzert Kristus patieso miesu un asinis. Tas notiek reizē ar dabīgo maizes ēšanu un vīna dzeršanu.

  73. nu tad izlasi vēlreiz (lēnām un pārdomājot katru vārdu)
    … līdz tiec līdz šim:
    Sakramenta ēšana un dzeršana notiek vienīgi Svētā Vakarēdiena sakramentā, jo tikai tajā mēs pārdabiskā veidā varam baudīt un dzert Kristus patieso miesu un asinis. Tas notiek reizē ar dabīgo maizes ēšanu un vīna dzeršanu.
    – – –
    vai šeit n e-stāv rakstīts ka karstas putras strēbšana simbolizē vieglprātīgu neapdomību??

  74. Sviests. Kā kurlais ar mēmo. Jūsu pašu mācībā ir rakstīts, ka maize un vīns nepaliek par gaļu un asinīm. Es saku to pašu. Mācībā teikts, ka miesa un asinis ir klātešos. Es arī tam ticu. Kur pretruna?

  75. šeit tiešām pretrunas nava :)
    – – –
    pretruna sākas tur, kur miesas prāts atsakās ticēt, ka
    maize = miesa (par tevi dota)
    vīns = asinis (izlietas visu grēku piedošanai)

  76. Tāli, es saprotu dabīgo un garīgo ēšanu. Tas arī ir tas, par ko es rakstīju. Nu tad izskaidro man, kas ir šī trešā sakramenta ēšana.

  77. nava ne divas (kā tu tās dali)
    nedz arī trīs ēšanas ;D
    bet ir tikai viena
    – – –
    un vai nu par svētību (tiem kas tic)
    vai par sodu (tiem, kas šaubās)

  78. Roberto, nepieraksti man to, ko es neesmu teicis. Es ticu uz Jēzu Kristu, kas ir patiess Dievs un patiess cilvēks.

    jā, jā Kaspar, un to visu raksta cilvēks kurš neprot pusplēsta vārda grieģiski, taču prot buldurēt nevalodās…

    tavs prāts ideādi atspoguļo garu kurš vada tevi …analoģiskajā prāta projekcijā tas saka – Jēzus ir nevis Dievs, bet tikai simbolizē Dievu, jo Dievu neviens nevar redzēt un palikt dzīvs

  79. ne visi, kas sacīs Kungs, Kungs ieies debesu valstībā. un ne visi, kas tic!
    musulmaņi ar tic, ka ir viens Dievs un viens vienīgs viņa pravietis
    un pat ļaunie gari tic un dreb
    nava svarīgi kam kurš
    tic
    – – –
    bet ir svarīgi
    ko kurš šagaida ticībā
    vieni sagaida, kad muhameds šos uzcels
    citi trīc un dreb gaidīdami tiesas dienu
    … bet ko tu? …un tu Ļeģjajev? (pajautājiet to šim, jūs viņa aizstāvji!)

  80. Kaspar, paskaidro kā var vienlaicīgi ticēt pretējām lietām:

    citēšu:
    Es ticu uz Jēzu Kristu, kas ir patiess Dievs un patiess cilvēks.
    un
    Jēzus miesa un asinis ir klātešas garīgi

    šie ir divi pretēji ticības pamati

  81. Tāli, nepiekasies vārdiem. Protams, ka ir tikai viena. Jūsu pašu mācība izdala šis trīs sastāvdaļas/izpausmes.
    Pag, pag, laikam sāk pielekt. Jautājums: vai vārdi “garīgā ēšana'(Garīgā ēšana un dzeršana nozīmē ticību Kristum. Ticībā mēs baudām Kristus pestīšanas darba augļus, grēku piedošanu. Lasi [Jņ.6:47-58]. Garīgajā ēšana ir jāpiedalās vienmēr) augšminētajā mācības daļā tiek attiecināti uz ticību Jēzum Kristum kopumā vai arī tikai uz ticību Jēzus Kristus miesas klātbūtnei Svētajā vakarēdienā? Iztulkojiet, lūdzu.

  82. nu Roberto, izrādi taču sapratni
    ja kāds domā ka ir divas ēšanas (vai pat trīs)
    kamdēļ tas nevarētu liecināt divi atšķirīgas liecības
    – – –
    vai tad neredzēji, kā ‘ticīgais’ benyc hins
    acīs skatīdamies liecināja:
    es jums nekad
    nemelošu

  83. feini ka varētu to visu atļauties ne?
    baigi forši vot ja vēl būtu kaut kas “kristīgāks”
    nu piemēram kāds “kristīgi – erotiskās masāžas salons”
    – – –
    saki, Kaspar!
    ko tu sagaidi no Kristus?

  84. Nu tad izskaidro man lūdzu, kas tad ir nepareizi ticībā, ka “Jēzus miesa un asinis ir klātešas garīgi” un tam, ka maize un vīns IR Jēzus miesa un asinis. Es ticu, ka tie “IR” Jēzus asinis un miesa, Jēzus to saka, tātad man uz to ir jātic,lai arī es to nesaprotu. Vārdu “klātesoši garīg” es izmantoju tikai tāpēc, lai neapgalvotu, ka šī maize un vīns fiziski kļūst par miesu un asinīm. Bet to, ka šī maize un vīns nekļūst par gaļu un asinīm apgalvo arī Jūsu mācība.
    Kur ir pretruna?

  85. ir nu gan piezemēts :(
    šim pietiekot ar čipsiem un …
    – – –
    nav nekādas pretrunas, Kaspars
    ej mājās gulēt
    un pirms nākamā dievkalpojuma prasi to savam mācītājam
    – – –
    bet ja tas tev nespētu atbildēt, tad mūc no tāda mācītāja

  86. Ai kā gribējās nolamāties, tomēr noturējos. Es tiešām no tīras sirds uzdodu jums šos jautājumus, vēloties to saprast, a jūs tikai ņirgājaties. Tā tiešām bija kļūda ar jums ielaisties. Kā Jūs dzīvosiet ar šitādu žulti?

  87. kaspar, mēs jau nespējam par citiem spriest kā vien no sevis
    kā tev pašam ar to aknu darbību (nu tipa žulti nespiež?)
    vai nezini, kas iziet no “tīras” sirds? (…interesanti gan…)

  88. tu laikam esi gastroenelogs, ka redzi mūsu žulti

    vai Tu no sirds meklē atbildes, tad meklē un tu atradīsi… bet diemžēl esi pieradis pie JP, jo tur dod sagremotu barībiņu, kuru nav jākožļā tikai jārij un jums veiksies

    Vakarēdiens ir mūsu Kunga Jēzus Kristus patiesā miesa un asinis [nevis garīga], ko pats Kristus mums, kristiešiem, ir iedibinājis ēst un dzert ar maizi un vīnu.

  89. Kaspar nav vērts sākt…
    Hei!Hallo!es nācu klajā ar priekšlikumu- kuru neviens pat nav noraidījis.(koriģēja talyc:)
    Un vēlreiz jautājums,kam pieder šī lapa?

  90. Eu šobrīd tieši par šo tematu LKR iet aktuāla diskusija- varbūt ir vērts paklausīties, ko saka cilvēki ar netiek pārkarsētu uztveri

  91. Nu par to kkam piederat, skadrs.
    Bet par to otro?!Toč,ka nesapratu..
    Roberto, no visa iepriekš lasītā,lai ko kurš teiktu vai domātu,kaut nedaudz paskatoties ar kritisku aci arī uz savu darbību- vai tomēr rupjības no šī portāla nevajadzētu izskaust?
    Jo pat pasaulīgos portālos ko tādu reti gadās lasīt

  92. Nu neūtu iebildumu, tikai uz luterāņie diez vai konvertēšos, jo no turienes kā nesen pārtapu par babtistu, bet mums tās Kristības ne tās…
    Un vai tad e-ntuzistam ir kauč mazākās cerības cīnīties ar e-kardinālu?
    Un tava nostāja man ir skaidra, viss ir pieņemams, ko dara savējie, bet nu ja jau esi tik ļoti Biblisk- šitais ar neiet kopā

  93. jā,izlasiju un noklausijos to roberto un talyc idiotismu.jabrinas ka jums atlava reklameties kristigaja radio.faktiski sie ir kaut kadi atsaldetie caurkritusie luterani.darisu zinamu talbergam lai vins jus radio vairs nelaiz.nedomaju ka vanags jus atbalsta.jus jau neesat kristiesi,bet antikristiga sekta,kas tikai slepjas aiz kristiesu maskas.ta lieta ar jums ir nopietna un ilgu pastavesanu jums neparedzu.

  94. Normunda rakstītais ne tikai parāda nespēju šķirt mācību no cilvēka [VIII bauslis], bet arī reālās situācijas neizpratni.
    Ar cieņu
    Indrex

  95. nu bedigi ar jums ir loti bedigi.nedomaju ka ir verts ar jums teret laiku un ielaisties neaugligos stridos.es domaju ka veras vala sakariga kristiga lapa,kur interesanti runat,bet seit tikai kaut kads murgs,skelsanas propoganda un vel necenzta lamasanaas.diezin vai vairs varisos jusu samazgas.ataaa.

  96. žēl gan, ka tādi “īsteni kristieši” še vaira nerādīsies
    ak vai cik nu gan paliks tumši še bez normunda spožuma
    bet, ko ta darīs :D:D:D neba nu pirmais nedz beidzamais
    kurš te ieskrējis, karstā dedzībā centies visu salabot
    (pēc sava prāta).
    – – –
    …un kad tas neizdevies tad sacepies,
    apvainojies pats un centies apvainot citus
    aizskrējis tālāk pasauli lāpīt :/
    (labot)

  97. Ta jauna paaudze laba lieta,un lidzigi kā islama religija.Pedejo diena Jana atklasme raksta par pedejo diena saka,par draudzem.Tur draudze satans mājo.Un viss sakas religijas škelšana,sauc melu apustulus.Ticu tevi,dievam,bet iekša neko neredzu,kas vins ir?

  98. Nja……
    “Ziedoju” apm. 25minuutes, lai paarlapotu ssos komentaarus un izfiltreet sseit esossos putnus/putneenus…
    Ja es buutu neticiigs, tad vareetu izvemt juusu priekssaa riebumu, kurss sauktos “Taads ir juusu Dievs? Paldies, man taadu purvu nevajag-tad labaak kaa greecinieks palieku un kaut ar pirmo vietu ellee, bet tikai bez ssiis juusu raadiitaas personas…”.
    Kaa Visuvarenaa Dieva beerns( diemzzeel ne labaakais “variants”), es jums veelos pavaicaat: ar jums viss ir kaartiibaa??? Ar to es domaaju – juus apjeedzat, ko daraat??? Mani ne paaraak uztrauc kurss no jums ir vai nav pareizs, kurss “gariigaaks” un kurss taads miesiigaaks, bet no apstulbuma me nav ko teikt – kas tie par meesliem te??? jums patiik par ssaadu zampu vaartiities??? Un peec tam godinaam Dievu un slaveejam, vai ne? “Paskat, Teevs, kaa es Tevi miilu”, iedurot braalim muguraa nazi… “Paskat, Teevs, kaa es degu par Tevi…”, atmetot pazudusso no zzeelastiibas tronna pakaajes…
    Varat neteereet uz mani akmennus – tie mani neskars. Varat necensties mani pazudinaat – jums nav taadas varas. varat necensties mani izniicinaat – Jeezus to nepiellaus.

    Elija: Tu esi vinnss vai vinna – peec atbildeem nevaru saprast.

    Kaspar: Visam savs laiks. Necenties saprast, ko passlaik nespeej – pienaaks laiks un sapratiisi visu, kas Tev jaasaprot.

    Juusu pretekliiba: “un to visu raksta cilvēks kurš neprot pusplēsta vārda grieģiski…” – kaada tam noziime??? Kas veel man jaaprot, lai buutu Kristus maaceklis??? Vai tiessaam man nepietiek ar Jeezu??? Un Jeezus Gars man neko nevar ne atgaadinaat, ne iemaaciit, jo es tak pat zilbi neprotu senajaas valodaas??? Jaunas prasiibas neizglaabtajiem…

    talyc: … Straadaaju “no sirds, kaa Tam Kungam”, censsos ik dienas dziivot “no sirds, kaa Tam Kungam, un iekrautu Tev pa pieri “no sirds, kaa Tam Kungam”.

    skumji paliek, lasot visu sso un liidziigo, patiessaam skumji… Bet taas ir manas skumjas un ne juusu, taapeec – zviedziet taalaak, naglojiet ciitiigaak graujiet veerieniigaak, jo citu, sskkiet, neko nemaakat.

Atbildēt