Grēku nožēlošana ir cieši saistīta ar Kristību un Svēto Vakarēdienu
Žēlastība, kura ir dota grēku piedošanā, ir tā pati kas ir tā pati kas Kristības sakramentā.
“Te jūs redzat, ka Kristība savā spēkā un savā nozīmē ietver sevī arī trešo sakramentu, kurš nosaukts par grēku nožēlošanu un tas patiesi nav nekas cits kā Kristība.
Ja tu dzīvo grēku nožēlā, tu dzīvo Kristībā, kura ne tikai iezīmē jaunas dzīves sākumu, bet ari aizsāk, veido un risina to.
Tāpēc grēku nožēlošana ir nekas cits kā atgriešanās no grēkiem un turēšanas pie Kristības: tā mēs atkārtojam un pildām to, ko iepriekš esam uzsākuši, bet pametuši.”
Tādējādi grēku nožēlošana ir cieši saistīta ar Kristību.
Bet grēku nožēlošana ir arī arīdzan saistīta ar Svēto Vakarēdienu. Ikreiz, kad cilvēks grēko, viņš atkrīt no Kristībā dotās žēlastības, ja , vien viņš to nenožēlo un nelūdz Dievam piedošanu. Šāda piedošana ir saņemama grēksūdzē, jo tā stiprina tos kristiešus, kuri ir krituši grēkā. Būt stiprinātam un atjaunotam ticībā, nozīmē no jauna atgriezties Kristības derībā.
Svētais Vakarēdiens ir zvērests, redzama zīme tam, ka kristiešiem ir dota žēlastība, un ka ir pamats ticēt grēku piedošanai. Grēku piedošana, kura ir atjaunojusi kristieti žēlastībā, tāpat arī norāda, ka Svētais Vakarēdiens jālieto bieži un regulāri.
Ieskaties