Ieskaties

24 komentāri par “Policija konvojē konfesionālos luterāņus

  1. …sirsnīgi… tāds jauks simbols, aiz slēgtām, apsargtām durvīm spriest par misiju…

  2. Ij šitie frukti vēl kaut ko ļurina par to kā pareizi taisīt kristīgo sadraudzību :)

  3. noskatījos videoklipu, manuprāt, tajā notiekošais ir samērā muļķīgs… kāpēc būtu jāiet ciemos, ja nav aicināts? kāpēc būtu jāielaiž neaicinātos?

  4. Interesantākie momenti aculiecinieka skatījumā-

    KLB Cēsu grupas līdera Didza Melķa “pastorālie” vārdi Augšāmcelšanās draudzes pārstāvim – “ej tu dirst!” un viņa kundzes Zanes atkal un atkal atkārtotais izteiciens Kristus Ķēniņa draudzes pārstāvja priekšā – “man pie dirsas!Man pie dirsas!” , ar ko viņa centās pamatot savas privātīpašuma tiesības uz konferences norises vietu.
    Fonā tam skanēja Ķekavas vikāra Egona Muduļa “teoloģijas par ‘sadraudzību'” izklāsts klātesošajam neizpratnē esošajam vācbrālim.

    Ar cieņu gribas izteikties par apsardzes un īpaši policijas darba ētiku, kura patīkami kontrastēja ar augšminēto tipu ākstīšanos.

  5. Robert, ne jau kādas norises vietas privātīpašnieki lems, kur Evaņģēliski luteriskās brīvbaznīcas Latvijā pārstāvjiem iet vai neiet! Ja ar policiju – lai taču viņiem tiek šī Pirra uzvara! ;-)

    Pie tam pārstāvjiem padomā bija lūgt ( sagaidīt ) visas konferences piekrišanu vai nepiekrišanu pārstāvju klātbūtnei.

    Protams, ka šāda piekrišana būtu sekojusi, jo ne jau visi Kelkā ir sajaukuši baznīcas sadraudzību ar savu piemājas dārziņu.;-)

  6. Ē veči… vispār… a davai es sevi izlikšu uz vairāksolīšanu, izskatās ka KLB un ELBL ir liels pieprasījums pret mutes bajāriem un demagogiem, ir sajūta ka varu aizstāvēt kā vienu tā otru pusi :) Kurš variāk dos :) Pārdodos :) :) :)

    p.s. tie, kas tankā, es ampelējos

  7. fragmentā redzamas vien tas, kas redzams
    (manuprāt tiek demonstrēta neviesmīlība – viesu izraidīšana no mājas)
    (iespējams tās ir sekas kādai “nelūgto” viesu provokatīvai rīcībai)
    – – –
    ir uzfilmēts, demonstēts, mkay, bet
    ar kādu mērķi? – lai liktu pasaulei pasmieties?
    sak: kā mācītāji mācītājus padzinuši ar vietējās laicīgās varas palīdzību.
    – – –
    kam taisnība, kam nē, to Tas Kungs izšķirs, taču pret maldiem ticības vīri allaž ir vērsušies ar Dieva vārda zobenu, bet ne ar zobenu to laicīgo.
    Un tāpat taisnību ticības vīri ir meklējuši pie Tā Kunga, nevis pasaulē.

  8. a ja pa tēmu… talyc manuprāt labi pateica un rezumēja

    Sanāca tāda šmuce!

  9. Draugi,

    Lai Dievs viņus svētī!

    Un tam, kas netaisnību darījis, Tas Kungs lai to nepielīdzina.

    Ar cieņu,
    Gvido

  10. Talyc, centīšos atbildēt uz pirmajiem diviem Tevis izteiktajiem punktiem, jo par trešo varu vienīgi pateikt: Āmen.

    Fragmentā iz dzīves (Roberto, tas nav video”klips”, jo nav nekādas montāžas, ne teksta pa virsu, ne kādi notušējumi, bet tikai tas ko mans mobilais uztvēra, tas ir, nelielu bildi un brīžam skaņu jucekli) redzamas 6 minūtes.

    Visa “nelūgto” viesu provokatīvā darbība bija viņu ierašanās. Draudzīgi sasveicinoties ar ārvalstu brāļiem ārpusē, viens no viņiem – Martins no Čehijas – centās mums parādīt ceļu, kurp jāiet. Nezinu vai bijām spēruši 2 vai 3 soļus no ārdurvīm, kad “viesmīlīgie” latvju bāleliņi mūs centās jau uzreiz izlikt aiz durvīm. Mēs negājām vis, arī Andreas no Vācijas centās pierunāt vietējos – Egonu un Didzi – lai neliedz mums piedalīties, tomēr viņi bija nelokāmi, ka ar apsardzes un policijas palīdzību mūs tomēr patrieks.

    – – –

    Kad ieradās apsardzes vīri melnā, tad es sapratu: fotoaparāts mājās!, bet labi, ka mūsdienās teju katrā mobilajā ir foto un video. Tad nu ar drebošām rokām centos to palaist. Kāpēc bija jāfilmē? Jā, lai būtu jelkāda liecība, ka kaut kas tāds tiešām ir noticis. Jo pasaule ir ļoti neticīga, vārdiem netic gandrīz nemaz… :(

    – – –

    Vai lai pasaule pasmietos? Nē, lai tiem cilvēkiem dotu iespēju atgriezties…

  11. pateicos, Jean par tavu skaidrojumu šajā lietā.
    Un tiešām, tava rīcība ir vērtējama kā visnotaļ apķērīga (ar to mob_kameru)
    Bet atgriežoties uz to 3 (uz ko tu piekritoši teicis “patiesi, patiesi tam tā būs notikt” es vēlreiz vaicāju kam tas?…kas ir šās docum-īsfilmas mērķauditorija??

    un man šķiet , ka pats arī uz to esi atbildējis, sakot: “…Jo pasaule ir ļoti neticīga, vārdiem netic gandrīz nemaz…”

    Tad nu, draugs, Jean. Vai tu domā, ka tāds, kas Dieva nava bijies, nedz ticības brāļu (to ārzemju vienu) mudinājumus klausījies, tagad “izbīsies” pasaules vērtētāju priekšā un tā pēkšņi (pateicoties tavām pūlēm un attapībai) atgriezīsies?

    …nevajag!!! tu tak esi viens tāds pats kašķa cēlājs kā tevis nosodītie tevis izdzinēji

  12. Talyc, ja esam pārgājuši no paša notikuma apspriedes uz video ieraksta apspriešanu, tad varu teikt, ka sākot ierakstu ar mobilo es nezināju, kas notiks: vai mūs tūlīt ņems un ar roku dzelžiem ārā, vai kā tmldz. Tāpēc gribēju to piefiksēt, lai vēlāk nevarētu teikt: nu ko jūs runājat muļķības!

    2kārt,e-baznīca nav mans e-projekts. Jūs paši liekat ziņas, kādas vēlaties. Tāpēc varu atbildēt tikai par to, ko pats esmu sadarījis. Uz šo konferenci ierados ar miermīlīgiem nolūkiem. Par kašķi nojautu, bet uz šādu kašķi nebiju gatavojies.. Vēlāk gan dzirdēju, ka policijas izsaukšana bija plānots solis, ja gadījumā ieradīsimies..

    Kam ausis ir, tas lai dzird, kam acis ir, tas lai redz…

  13. nē, draugs, Jean
    ne par notikumu, ne par video, kas notikumu atspoguļo
    bet par personu, kas notikumu fiksējis (un par viņa lietu izpratni)
    es esmu sācis runāt. tiešām,

    Kam ausis ir, tas lai dzird, kam acis ir, tas lai redz…

  14. Talyc, kādus grēkus Tu vari man uzrādīt šai sakarā, ja reiz nosauci mani par kašķa cēlāju?? Tik nesaki, ka es pats zinu. Iespējams taču, ka daudz ko neapzinos???

    Tomēr paskaidrošu Tev uzreiz, kāpēc es turp devos. Pirms 11 mēnešiem kopā ar otru Jāni ar tik pat miermīlīgiem nolūkiem ieradāmies Kijevā uz Pasaules KELK sapulci. Tur mūs ārā nemeta. Kad visiem vajadzēja stādīties priekšā, mēs klusējām. Līdz pašās beigās viens no organizatoriem norādīja uz mums, ka viņš redz, ka ir vēl kādi no Latvijas. Tad mēs piecēlāmies un pateicām, no kurām draudzēm mēs esam. Reizi pa reizei mēs parunājām ar otru pusi privāti. Visi skatījās ar cerībām, ka Latvijā kas mainīsies. Pēdējā dienā, kad galvenajai delegācijai bija jābrauc prom pēc pāris stundām, mēs – abas latviešu delegācijas (3+2) sadūrāmies kopā un sākām lēnām, bet kopīgi runāt, kas noticis un kas nav noticis. Gundars toreiz, lai nerunātu visu priekšā aicināja apsēsties viesnīcas vestibilā un tur mēs norunājām kādu stundu, pēc tam vēl papusdienojām kopā. Atklājās, ka viens otru ir turējis aizdomās par lietām, kas patiesībā nebija notikušas. Šķita, ka ledus ir lūzis. Norunājām, ka turpināsim sarunu, kad atgriezīsimies dzimtajā Latvijā. Pārējie brāļi no Amerikas, Ukrainas, Čehijas, kas redzēja, ka latvieši sarunājas vēlāk nāca mums ar otru Jāni priecīgi klāt sakot: super, ja jau esat iesākuši sarunāties, tad konflikts tiks atrisināts!!!

    Pēc nedēļas zvanīju, tad atteica, ka vēl nav gatavi, tad pēc mēneša, vēl ne. Tad Aigars aicināja Gundaru uz svētku pusdienām par godu 6 ordinācijas gadiem 4. augustā. Nekādas atbildes. Novembrī tikāmies ar amerikāņiem no TOF, kas uzņēmās vidutāja lomu. Teicām, ka esam gatavi sarunām, amīši teica, ka tiksies ar otru pusi un mēģinās sarunāt, ka varam beidzot kopīgi tikties. Pēc stundas amerikānis zvanīja: sorry, viņi nepiekrīt.

    Cerēju, ka šajā KELK sapulcē izdosies turpināt pirms gada nepabeigto sarunu. Diemžēl arī šoreiz nekā…. :(

  15. mkay, tevis teiktais daudz ko paskaidro
    un man žēl, ka savā ātrsirdībā tevi (no)saucu par kašķa cēlēju
    pēc taviem vārdiem saprotu, ka tas tā nav (un nava bijis)

  16. Ehh veči… toč… ko var kašķēties publiski, puspubliski un kaut kur pa kaktiem…

    Klau a par šitām konferencēm un tādām lietām? Vai tad tās nav kaut kā tā, ka uz tām uzaicina un tie arī ierodās, jeb tās ir tādas “brīvie mikrofoni” un forumi, kur ierodās tik, cik ir galdiņu sagatavots, un stāvvietas…

    Tb tīri no organizatoriskā viedokļa, ir loģiski, ka, ja notiek kāda konference, tad objektīvu iemeslu dēļ ir jāierobežo klātesošie cilvēki. Tādējādi jautājums par to KAS organizē KAS ir atbildīgs un KUR to organizē būs aktuāli un diez vai ir korekti pašiem uzplīties, ja neesi aicināts un pasākums nav publisks Haidparkā!

  17. Mulder,
    es jau teicu – norises vietas īpašnieki nenosaka , kas ir aicināts un kas nav aicināts uz šo konferenci.
    Mēs bijām aicināti uz šo pasākumu no daudziem klātesošajiem, pat ja vienam otram tas nepatika.
    Starp citu, brutalitāte pret klātesošajiem viesiem turpinājās arī bez mums. Pāris vācbrāļi :-), kas vēlā vakarā ar mums sarunājās, demonstratīvi tika atstāti ārpusē un tika ielaisti tikai pēc kārtīgas klopēšanas un pīpināšanas,(tā teikt, lai zina, kurš te ir saimnieks ) bet daži citi vācbrāļi, kas gribēja ierasties uz Augšāmcelšanās draudzes dievkapojumu, palika bez bagāžas un bija spiesti doties turp, kur “viesmīlīgie” saimnieki liek.

  18. … tur tiešām bija karsti gājis…. Kā stāstīja aculiecinieks, Bākulis vēl vakar pie Juglas Rimi, pīpināja no sava Audi uz vienu, kurš ne tā parkojās, un vicinājās ar rokām pa salonu kā paranoiķis… :-)… satraucošā misija…

  19. biskaps, pat nu taa Konference kaut kaada haotisks flashmobs? Tak kaads tak to organizeeja, kaads rezerveeja telpas, izsuutiija ieluugumus jeb kaadu citu infu, regjistreeja viesus…
    Es pasha organizeetaa pasaakuma norisi nesapratu!

    Kaa arii… eeee… chista peec LV likuma imho, ja kaut kas notiek manaa maajaa, tad man ir pilniigi briivas tiesiibas tur kaadu ielais vai neielaist, pat ja to organizee kaada cita organziaacija. Tur gan parasti tad ir liigumi, ka es apnjemos piegaadaat telpas, shie apnjemaas nelauzt meebeles un garanteet kaartiibu! Nu taa kaut kaa…

    Ai labi… tiekiet pashi galaa, tik nu taa izskataas ka kaut kas shkjeersaam ir sagaajis tajaa teologjiskajaa pashdarbiibaa! Pietam daudziem, ne tikai KLB!

Atbildēt