Kristīgie mediji aktīvi reklamē homoseksuālismu
e-pāvests pauž sašutumu, jo kristieši ir pārcentušies geju un lezbiešu dzīvesstila noliegšanā.
Šeit būtu vietā teiciens: “Kas par daudz, tas par skādi.” Lai gan, no vienas puses, grēku nevar noliegt par daudz, tomēr, pārlieku liela runāšana par un ap kādu konkrētu grēku, var novest pie šī grēka popularizēšanas. Jeb citiem vārdiem sakot – antireklāma arī ir reklāma.
Šāda tendence, diemžēl, jaušama pārlūkojot Latvijas kristiešu vadītos medijus. Viņa e-minence e-pāvests konstatējis, ka gandrīz ikdienas tik pieminēts kāds notikums saistībā ar homosekusāļiem.
Rezultātā, cīnoties pret izvirtīgā dzīvesveida propagandu, atsevišķai grēcinieku grupai tiek papildus publicitāte.
e-pāvests uzskata, ka kristīgo mediju pamatuzdevums ir sniegt mērķauditorijai aktuālu un kristiešiem noderīgu informāciju. Tādēļ nav saprotams, kā jauniem un veciem kristiešiem, noder jaunākie fakti par homoseksuāļu būšanām. Tāpat nav skaidrs, kādēļ no visiem grēkiem ir izraudzīts tieši šis.
Varbūt ka par daudz.
Bet lielu uzmanību tam pievērš tāpēc ka tas ir grēks ko sabiedrībā ar kristīgām saknēm (tomēr) un baušļu vērtību sistēmu mēģina pataisīt par ne grēku – nomainīt paradigmu.
Jo – tev nebūs zagt, nokaut taču netaisa par pretējo – zodz un nokauj!