Kur gan Jēzus iepirktos?
Saskaņā ar ASV veikto aptauju 43% pieaugušo amerikāņu gatavi bez jelkādas domāšanas iegādāties preces un pakalpojumus kompānijās, kuras strādā, balstoties uz kristīgu ētiku.
Savukārt 51% respondentu atbildēja, ka viņiem vienalga, un tikai 3% aptaujāto teica, ka neko nepirktu no kristīgajām kompānijām. Trešā daļa aptaujāto atzina, ka dod priekšroku pirkt preces no kompānijām, kuras atbalsta un izplata kristīgo ticību.
Aptaujas rezultāti liecina, ka īpašu interesi pret kompānijām, kas pieturas pie kristīgajām vērtībām, izrāda ASV ziemeļu centrālajās daļās, kā arī dienvidu štatu iedzīvotāji.
Šādu kompāniju produkcijā īpaši ieinteresētas sievietes un vecākā gadagājuma cilvēki (no 65 gadiem un vairāk), precēti pāri ar maziem bērniem, kā arī tie, kuri dzimuši laika posmā no 1945.gad līdz 1955.gadam, kad ASV bija demogrāfiskā krīze.
Tajā pašā laikā tie ASV iedzīvotāji, kuri jaunāki par 45 gadiem izrādīja mazāku interesi par šādu firmu pastāvēšanu. Vismazāk ieinteresētie izrādījās vecumā līdz 25 gadiem.
ļoti jēdzīga doma, ņemot vērā cik daudz lietu balstās uz vnk uzticību.
Pat izmantojot autoservisa pakalpojumus…
Un Rietumos aizvien pieaugošā preču un pakalpojumu kvalitātes krišanās ir izskaidrojama arī ar elementāras darba ētikas trūkumu.