Ieskaties

16 komentāri par “Mācība par Jaunavu Mariju [1.daļa]

  1. Nu RKB ir vēl smagākos maldos, kas nāks šeit turpinājumā, ja.
    Starp citu, interesanti, var parēķināt: pēc augstākrakstītā izriet, ka Marija mira 15 gadus pēc Kristus nāves, bet viņas nāvē klāt stāvēja visi apustuļi, izņemot Tomu. Cik es nojaušu, tad ap to laiku patiesībā daži apustuļi jau bija nogalināti ticības dēļ, vai arī es kļūdos, Pāvils gan vēlāk, bet viņš te nav pieskaitīts apustuļiem.

  2. draugs wrc, par apustuļiem Tu, šķiet, nemaldies, ar nepacietību gaidīšu turpinājumus

  3. Kurš Viņu (Dievmāti) ir sastapis, tas vairs nezīdīs savu pirkstu, lai vērtu sev krelles no saviem sprieduļojumiem, tas vienkārši zinās, kā garšo Debesu piens, pieaugs un gudrākis taps. Tā tas ir bijis un būs, kamēr šī zeme līdz ar visiem smējējiem pāries. Džusss.

  4. Vai god.wrc,rakstot savu komentu,bija stingri pohains vai nedaudz gar sienu apsists jau agraak?…

  5. vai mekletajs būtu uzgājis kādus nopietnus – pretimliekamus argumentus šajā jautājumā?

  6. Esmu luterānis un izlasot rakstu par Mariju, tiesam skiet, ka Marijas slavinasana un pielugsana nak no apokrifiem. Un skiet, ka pretende uz sensacijas statusu. Jo manā Bībelē nekas nav rakstits par Marijas kautvai uznemsanu Debesis. Vai braliem un masam no LPB un RKB ir citas Bibeles? Jajauta ari kapec ir vajadziga Marijas pielugsme? Un ko par to saka Dievs? Man gan nav lielu iebildumu par Marijas uznemsanu Debesis, ja tas ir noticis fakts , ka ari citas vinas dzives detalas, bet svarigi lai mes neiebrauktu auzaas.

  7. Labi, neatzīstiet apokrifus. Tāpat kā deuterokanoniskās grāmatas. Katram sava izpratne, diemžēl ne vienmēr pareiza.
    Bet:

    1) Tad Jēzus, ieraudzījis Savu māti un viņai līdzās mācekli stāvam, ko Viņš mīlēja, saka mātei: “Sieva, redzi, tavs dēls!” Pēc tam Viņš saka māceklim: “Redzi, tava māte!” (Jņ.19.26)
    Jēzus atstāja Mariju par Māti un aizbildni mums visiem.

    2) katoļi Mariju NEPIELŪDZ, bet godina!! Te ir liela atšķirība. Lūdzu nejaukt terminus.

  8. kā tad, kā tad…
    1) katoļi jau arī pāvestu nepielūdz :(tikai godina,
    ceļos mezdamies un skūpstot viņa gredzenu):

    2) “… un tad Jēzus teica pasaules ķēniņienei: “Ņem un izraugies
    pati sev uzticamus vīrus, un cauri gadsimtiem iecel tos pāvesta godā
    tie lai pēc kārtas valda pār tautām un zemēm, un lai paplašina valstības robežas.
    Bet tu, visus salaupītos dārgumus savāc vienkopus, lai atnākot es tevi
    atrodu pilnā mērā ar visu šo netiklību izgreznotu
    un varu dot tev pienākošos
    algu” [Mrion.12:3]

  9. Lūdzu attopieties!
    1.Ja mēs Mariju saucam par Dievmāti, tātad viņa ir dieviete (ja jau dieva mate), bet mēs visi taču zinām, ka Dieva Vards skaidri saka, ka ir tikai VIENS DIEVS un citu dievu nav! Elkdievība ir grēks!
    2.Jezum bija cilvēcīgā daba un dievišķā. Cilvēcīgā daba nāca no Marijas, bet dievišķā – no Dieva. Marija bija vienkāršs cilvēks – Dieva kalps, kas ir pelnījusi mūsu cieņu, bet nevis godināšanu!
    3.Dieva vārdā vispār ir ļoti maz teikts par Mariju – kāpēc lai mēs viņai pievērstu tik lielu uzmanību un viņu godinātu? Pirmapustulistiskajās draudzēs, par kurām vēsta Dieva Vārds arī netika piekopts “Marijas kults”. Tas viennozīmīgi ir cēlies no viltus praviešiem.
    4.Lūkas 8:20-21
    “Un Viņam deva ziņu un sacīja: “Tava māte un Tavi brāļi stāv ārā un grib Tevi redzēt.”
    Bet Viņš atbildēdams tiem sacīja: “Mana māte un Mani brāļi ir šie, kas Dieva vārdu dzird un dara.” Šeit Jēzus pateica, ka Marija nav lielāka par citiem Viņa kalpiem!!!
    5.Jāņa 19:26-27
    “Tad Jēzus, ieraudzījis Savu māti un viņai līdzās mācekli stāvam, ko Viņš mīlēja, saka mātei: “Sieva, redzi, tavs dēls!”
    Pēc tam Viņš saka māceklim: “Redzi, tava māte!” No tā brīža māceklis viņu ņēma pie sevis.” Jēzus Mariju nenosauca par māti, bet vienkārši par sievu, un aiziedams palūdza māceklim parūpēties par Mariju,kas Jēzu bija uzaudzinājusi un bija lielās bēdās par Jēzus nāvi pie Krusta. Jēzus tīri cilvēcīgi parūpējās par to, lai Marijai būtu atbalsts pēc Viņa aiziešanas.
    6.Ja mēs lūgšanās uzrunājam Mariju vai citus svētos, tātad mēs kontaktējamies ar mirušo gariem. Bēt Dieva Vārds par to saka šādi: 5Mozus 18:10 “Lai tavējo starpā neatrastos neviens pats, kas savu dēlu vai savu meitu liktu sadedzināt ugunī, nedz arī, kas zīlē nākotni, nedz laika zīmju taujātājs, nedz čūsku apvārdotājs, nedz burvis,nedz vārdotājs, nedz garu izsaucējs, nedz pareģis, nedz mirušo izaicinātājs,jo visi, kas dara šīs lietas, Tam Kungam ir negantība..”

    Mīļie, iedziļinieties šajās lietās,studējiet Bībeli un lūdziet Dievam pēc gudrības, pareizi izprast Viņa Vārdu! Amen

  10. Pagājušā nedēļā 25. martā bija Marijas pasludināšanas diena (misūrieši gan raidījuma nosaukumā ielikuši Tā Kunga pasludināšana, kas bija patiesais iemesls, kāpēc Marija tika eņģeļa uzrunāta; un caur Vārda pasludinājumu Svētais Gars radīja brīnumu Marijas miesās un viņa tapa grūta ar īpašu augli). Ne jau nejauši arī misūriešu radio bija saruna par šo tēmu. Vairāki interesanti aspekti izskanēja. Starp citu saruna ar misūriešu misionāru Rīgā!!

    Gviclo raksts apskata nepareizo Marijas godināšanu, neapskatot luterisko pareizo mācību. Šai sarunā tiek pausta pareizā luteriskā mācība. Bet jautājums — vai tiešām viss Džona Bombaro teiktais ir luterisks? Kā jums šķiet?

    http://www.podtrac.com/pts/redirect.mp3/podcast.issuesetc.org/33230324213.mp3

  11. Patika doma, ka protestanti atmetot Jaunavas Marijas pareizo godināšanu, ir atmetuši arī tās cēlās sievišķīgās īpašās īpašības sievietēs — jaunavību, šķīstumu un mātes lomas godināšanu. Un tā viena no sekām ir tā, ka sievietes meklē piepildījumu citās lietās un jomās, piemēram, kļūst par mācītājām. Atmet Dieva doto aicinājumu, kam baznīcā Jaunava Marija ir kalpojusi kā cēls ticības piemērs, kam sievietes var censties līdzināties, un tad ķeras pie aicinājumiem, kas nav viņām doti.

    Paliku domājam par domu, ka Baznīcā trūkst mātes tēla. Ir Tēvs, ir bērni, bet nav mātes..

    Bombaro to pamatoja ar no Bībeles ņemto dogmu, ka Kristus uzņēmās visus mūsu grēkus, bet mēs apmaiņā esam ieguvuši visu, kas ir Viņa, visu, kas pieder Viņam. Tāpēc kristieši droši varēs stāties Dieva priekšā taisnībā, kas Dievam patīk un ir pieņemama.

    Kristum bija māte. Un šai apmaiņā kristieši ir ieguvuši arī Kristus māti kā savu māti!! Marija kā Kristus māte ir arī visu ticīgo māte.

    Ko tas nozīmē to gan no Bombaro īsti nesapratu. Jo skaidrs, ka Dievu kristieši lūdz Kristus vārdā, jo pats Kristus mūs aicina lūgt tieši tā.

Atbildēt