Pakļaujas reklāmas laikmetam
Gandrīz 80 gadus pēc pirmās iziešanas ēterā Vatikāna radio sāks pārraidīt reklāmas, paziņoja radiostacijas direktors Federiko Lombardi.
Radiostacijas vadītājs teica, ka “šādi tiks iegūti 200000 līdz 300000 eiro gadā”, un piebilda, ka 1931.gadā atklātajam kanālam ir vajadzīgs finansējums, taču ieņēmumi tiks izmantoti “jaunām iniciatīvām, jaunām programmām”.
Vatikāna finanšu šefs Renato Bokardo sacīja, ka politikas maiņu izraisījušas Vatikāna valsts administratoru bažas.
Elektroenerģijas ražotājfirma “Enel” būs pirmais zīmols, kuru reklamēs radiostacija, un tās sludinājumi tiks pārraidīti itāliešu, angļu, spāņu, franču un vācu valodā.
viņu veblapai vajag sekot e-baznicas piemēram un izvietot google reklāmas. reāli piestāv reklāmas,kur piedāvā kredītus.