Par abortu veikšanas atvieglojumiem izvarotām sievietēm
Manu uzmanību piesaistīja luterāņu teologa Egona Muduļa tvitera divdesmit ziņojumos paustā reakcija uz Latvijas iekšlietu un veselības ministru ideju par abortu veikšanas atvieglojumiem izvarotām sievietēm.
Ja krievu staļinistu ordas, atmetot sirdsapziņā rakstīto, tautu kultūrās tālāk nodoto dabisko likumu (tev nebūs nokaut), pamatā slaktē jau dzimušos, sev netīkamos ukraiņus, kam neesot tiesību dzīvot, tad liberasti uzurpē varu lemt, kuriem bērniņiem nebūs tiesības piedzimt.
Tas gan nenozīmē, ka visneaizsargātāko cilvēku upurēšana uz savtīguma un nežēlības dieviešu altāriem būtu veselības aprūpe, nevis aukstasinīga, kaut arī legalizēta, slepkavība. Krievu šovinistu naids pret ukraiņiem nav ļaunāks par liberastu naidu pret sev netīkamiem bērniņiem.
Ja liberasti būtu godīgi un loģiski domājoši, tie atzītu, ka, noliedzot visiem visos laikos saistoša dabiskā morālā likuma esamību, tie nekādi nespēj pamatot savu nāves (aborti, eitanāzija) un sabiedrības pamatu (laulības) graušanas kultūras pārākumu un tiesības pastāvēt.
Citiem vārdiem sakot, nejauši radušamies bezmērķīgā un iznīcīgā pasaulē nav un nevar būt morālu kategoriju, jo nav nekādu atskaites punktu, un arī pastāvīgi mainīgā zinātnes dieviete ir mēma, akla un kurla jautājumos par to, kas ir labs un ļauns, pareizs un nepareizs.
Tad nu latvju liberastiem un pie varas esošajām polistsilēm jāsaprot, ka morālā ziņā tie maz ar ko atšķiras no Bučas slaktētājiem, jo Latvijā legalizētās, sterilās kautuvēs gadā mākslīgajos abortos nesodīti tiek iznīcināti un par viņu līdzpilsoņiem nekļūst ~3000 bērniņi.
Savukārt, ja runā par cilvēku atbildību nevis laicīgās varas, bet “tev nebūs nokaut” Autora priekšā, Dr Luters Katehismā raksta:
Šis bauslis ir pietiekami viegli saprotams un bieži aplūkots, jo katru gadu to dzirdam Evaņģēlijā – Mateja 5:20–26, kur Kristus pats to izskaidro un apkopo: nedrīkst nogalināt ar roku, sirdi, muti, zīmēm, vaibstiem vai arī ar palīdzību un padomu. Tāpēc tiesības dusmoties, sodīt nav dotas katram, bet tikai Dieva pārstāvjiem, tas ir – vecākiem un valdībai.
Pirmkārt, tas nozīmē nevienam nedarīt pāri – vispirms ar rokām un darbiem; kā arī neizmantot mēli, lai (uz pāri darīšanu) kūdītu un dotu padomu; tāpat arī – nelietot un neatļaut nekādus līdzekļus vai paņēmienus, kas kādam varētu nodarīt ļaunu; un dzīvot tā, lai sirds ne pret vienu nejustu naidu, nedz dusmās un naidā vēlētu kādam ļaunu, kā arī tā – lai miesa un dvēsele ir bez vainas pret ikvienu, bet īpaši pret to, kas tev vēl vai dara ļaunu. Darīt ļaunu tādam, kas tev vēl un dara labu, nav cilvēcīgi, bet velnišķīgi.
Otrkārt, šo bausli pārkāpj ne tikai tas, kas dara ļaunu, bet arī tas, kas var savam tuvākajam labu darīt un palīdzēt novērst ļaunu, pasargāt un glābt savu tuvāko, lai tam nenotiek pārestība vai cits ļaunums, bet to nedara.
Tāpēc arī Dievs taisnīgi sauc par slepkavām visus tos, kuri otram nelaimē, miesas un dzīvības briesmās nedod padomu un nepalīdz.
Tāpēc Dieva nodoms ir tāds, lai mēs neļaujam ļaunam notikt ne ar vienu cilvēku, bet darām viņam visu labu, turklāt mīlestībā.
Lielā piektdiena ir piemērots brīdis runāt arī par risinājumu cilvēku lielākajai problēmai (grēkam), kas ietver arī slepkavošanu.
Ārpus desmit baušļiem neviens darbs vai rīcība nevar būt laba, nedz arī patikt Dievam, lai cik liels un vērtīgs tas būtu pasaules priekšā.
Nelaime tik tā, ka, pēc Kristus teiktā, “neviens no jums bauslību nepilda” (Jņ.7:19). Apustulis Pāvils atgādina jau Mozum teikto, ka “nolādēts [mūžīgi no Dieva šķirts] ir ikkatrs, kas netur un nedara visu to, kas ir rakstīts bauslības grāmatā”. (Gal.3:10)
Dieva sniegto risinājumu cilvēces glābšanai Luters īsi, bet precīzi formulē pirmajā un galvenajā kristīgās ticības artikulā Šmalkaldes artikulu otrās daļas pašā sākumā:
Jēzus Kristus, mūsu Dievs un Kungs, ir miris mūsu pārkāpumu dēļ un augšāmcēlies mūsu taisnošanai (Rom.4:25). Un Viņš vienīgais ir Dieva Jērs, kas nes pasaules grēku (Jņ.1:29). Un Dievs visus mūsu grēkus ir uzlicis Viņam (Jes.53:6).
Tāpat arī: visi ir grēkojuši un Viņa žēlastībā top bez nopelna taisnoti un atpestīti Jēzū Kristū, Viņa asinīs utt. (Rom.3:23 un tālāk).
Un, tā kā tam jātic un tas ne ar kādu darbu, bauslību un nopelniem nav iegūstams.., tad ir skaidrs,..ka mūs taisno vienīgi tāda ticība, par kādu runā Sv. Pāvils Vēstulē romiešiem: “..mēs spriežam, ka cilvēks tiek taisnots ticībā, neatkarīgi no bauslības darbiem.” (Rom.3:28)
No šā artikula ne mazākā mērā nedrīkst novirzīties vai atkāpties, kaut vai debesis un zeme sabruktu, “jo nav neviens cits vārds zem debess cilvēkiem dots, kurā mums lemta pestīšana,” saka Pēteris (Ap.d.4:12). “..ar viņa brūcēm mēs esam dziedināti.” (Jes.53:5)
Savukārt visiem cilvēkiem, tostarp 53. psalmā minētajiem ģeķiem, kas saka savā sirdī: “Dieva nav!” un kuru dzīve ir “samaitāta un nejēdzīga.., nav starp viņiem neviena, kas labu dara”, par iepriekšminēto Jēzu jāzina: “Tāpēc arī Dievs Viņu ļoti paaugstinājis un dāvinājis Viņam Vārdu pāri visiem vārdiem, lai Jēzus Vārdā locītos visi ceļi debesīs un zemes virsū un pazemē un visas mēles apliecinātu, ka Jēzus Kristus ir Kungs Dievam Tēvam par godu.” (Fil.2:9-11)
Par ko šūmēšanās? Aborts ar atvieglojumiem (ko tas vispār nozīmē?!?) slikti, bet aborts bez atvieglojumiem (kā šķiet tas jau daudzus gadus Latvijā) ir ok? Ja krievu barbari izvarojuši, tad slikti, ja Latvijas iedzīvotāji izdarījuši to pašu, tad ir ok?
Kāds ar varu taisās vest sievietes uz klīniku līdzīgi kā švakcinācijas un uzpurņu valkāšanas uzspiešanas mēnešos? Par vardarbīgo švakcināciju un veselību graujošo maskarādi ar 100x lietotām maskām vairāk būtu jāuztraucas, jo tas ir kas jauns un nepieredzēts (ja neskaita, ka nacisti ko līdzīgu darīja, kad bija pie varas Vācijā u.c.) .. .. un ja tas turpināsies, tad līdz nacistu gāzes kamerām un koncentrācijas nometnēm nebūs vairs ilgi jāgaida.