Pāvesta Franciska atmaskotājs kritis nežēlastībā
Ziemassvētku laiks Latvijā plašākas sabiedrības uzmanību atkal piesaistīja problēmām Romas katoļu baznīcā, kuru pamatā ir neapmierinātība ar pāvesta Franciska pontifikātu.
Proti, no priesteriskās kalpošanas tika atstādināts priesteris un teoloģijas doktors Aleksandrs Stepanovs, kurš ar interneta un sociālo tīklu starpniecību drosmīgi un neatlaidīgi sludināja par graujošajiem procesiem, ko Romas katoļu baznīcā rada pāvests-modernists Francisks un viņa piekritēji.
Līdzīgi kā baznīcas vadība, arī viņš esot daudzus galdus klusējis. Viņš pat pirms trim gadiem ir publicējis rakstu, ka ziņas par pāvestu, kurš atbalsta geju savienības, ir viltus ziņas. Tomēr tagad doktors Stepanovs ir pārliecināts, ka viņa aicinājums ir brīdināt cilvēkus par briesmām, kā arī skaidrot ticības patiesības.
Īpaši pēdējā laikā, ignorējot augstāk stāvošo garīdznieku brīdinājumus, krietnais priesteris bezbailīgi izplatīja un pārpublicēja sekojošus analītiskus rakstus, lai informētu Latvijas Romas katoļus un citus interesentus par Romas katoļu diskusijām pasaulē:
- “Viganò par paklausību. Vai ir jāpaklausa pāvestam ķecerim?”
- “Pāvests Francisks veicina homoherēziju.”
- “Uzticīgi patiesajai mācībai, nevis ganiem, kas kļūdās.”
- “Pāvesta Franciska divdomība kā darbības metode. Ko darīt katoļiem?”
- “Pāvestam jāpaskaidro jautājums par civilajām savienībām un adopciju.”
- “Franciska pontifikāts kļūst par “katastrofu” Baznīcai.”
- “Karlo Marija Vigano vēstule Tomasam Vainandi par krīzi Baznīcā un “pāvesta iekšējo sašķeltību.”
- “Kā no Vatikāna II koncila aizstāvja es kļuvu par tā kritiķi.”
“Vatikāna II Koncils un Baznīcas Golgāta.” - “Vai katolis drīkst apšaubīt Vatikāna II koncilu?”
- “Lūzums Baznīcā.”
Kā jau liecina lakoniskie publikāciju virsraksti, Romas katoļu baznīcā trūkstot vienotības par Otrā Vatikāna koncila kontinuitāti un recepciju, par pāvesta Franciska izteikumiem par homoseksuāļu kopdzīvi un par Abu Dabī deklarāciju par universālo brālību, kā arī valda šaubas par pareizu apustuliskā pamudinājuma Amoris Laetitia interpretāciju un pielietojumu, par kuru jau e-BAZNICA minēja publikācijā Kardināls no Latvijas pret pašu pāvestu. Arī Benedikta XVI atkāpšanās radīja jautājumus un izmaiņas priekšstatos par pāvestu. Tagad daļai katoļticīgo liekas, ka tiekot radīta jauna Baznīca, kurai ar katoļu Baznīcu nu vairs nav nekā kopīga.
Savu viedokli Pāvesta Franciska atmaskotājs paudis un pamatojis rakstos:
- “Biju demoralizēts, tagad atguvu cerību,”
- “Kāpēc es nostājos pret pāvesta Franciska herētisko baznīcu? Atbilde uz bīskapa E. Pavlovska jautājumiem,”
- “Pr. Aleksandra Stepanova atbilde uz Latvijas katoļu bīskapu vēstuli,”
- “Atvadu vēstule.”
Stepanova kungs arī norāda, ka Rīgas arhibīskaps, Zbigņevs Stankevičs, ir sācis pielāgot savu sirdsapziņu pāvestam, jo par grēku vairs nerunā tik skaidri kā agrāk, kā arī ir Latvijas Saeimā aktualizējis jautājumu par homoseksuālo savienību legālu atzīšanu.
Saskaņā ar daudzu katoļu domām tieši baznīcā ievadītie procesi šķeļ baznīcu un sēj apjukumu ticīgajos, nevis šo problēmu aktualizēšana. Tomēr gada beigās priesteris esot saņēmis nedraudzīgu bīskapu vēstuli ar netiešiem draudiem, kas pieprasīja pārtraukt publicēt it kā tendenciozi izvēlētus rakstus un atsaukt sludināto. Doktors to saprata kā vēlmi viņu apklusināt un noslēpt problēmas, lai pārdotu patiesību par klusēšanas cenu.
Priesteris savus uzskatus joprojām nav mainījis. Viņš aicina pāvestu Francisku atgriezties, bet pats attiecās no turpmākas kalpošanas, jo ir vīlies pāvesta Franciska vadītajā Romas katoļu baznīcā un tajā ievadītajos procesos.
Tā mēs, mīļie e-baznīcēni, esam liecinieki Romas “Jaunās reliģijas” ienākšanai Latvijā. Bet kāda tā īsti būs, un cik daudz upuru tā vēl prasīs, rādīs vien laiks.
Ieskaties