Pedofilijas skandāls – dalīta bēda
Cerot kliedēt pārpratumus un neziņu, e-firziķis paanalizēs norises ap mūsu Latvijas pedofilijas skandālu.
Ņemot vērā, ka mācītāju, kuru tur aizdomās par pedofiliju, baznīcas kungi mētā kā karstu kartupeli, e-firziķim nācās secināt, ka tam ir saistība ar citām norisēm baznīcā. Šoreiz gan par finansēm nerunāsim.
Arvien biežāk mums nākas dzirdēt par Romas katoļu priesteru pedofilijas prāvām. Veci vīri atzīstas savos noziegumos, no amatiem atkāpjas bīskapi, cietušie saņem prāvas naudas summas utt.
Tomēr Latvijā šādu neskumu nebija. Bet, kā tagad izrādās, tas visu laiku brieda.
Agri vai vēlu tam bija jānāk gaismā, tādēļ cits nekas neatliek, kā sekot senai tautas atziņai – dalīta bēda – pusbēda, dalīts prieks – dubultprieks.
Tieši tāpēc arī apsūdzētais mācītājs bija katolis, kurš kalpo luterāņu baznīcā. Protams, kardināls Pujats neko nezina, jo dzīvo Rīgā. Kā gan viņš var zināt, kas notiek Liepājā. Un kāda darīšana Pujatam un Vanagam par unikālu un vēsturisku notikumu, kad katolis uzsāk kalpošanu luterāņu baznīcā. Kas tur īpašs. Viss notika apbrīnojami klusi un gludi.
Tagad izrādījās, ka pirmais esot brīdinājis pēdējo par priestera lietderības koeficientu.
Nu lūk – tas arī ir e-fiziķa jautājums. Kāpēc abpusēji tika akceptēta šī priestera pāriešana?
Tāpēc, ka dalīta bēda ir pusbēda. To mēs tagad piedzīvojam. Neviens neko nezina. Pirmie vairs nezina, bet otrie vēl nezina utml.
Tagad pāris vārdos par dalīto prieku.
Prieks Pujatam un Vanagam bija par Vanaga slepeno braucienu uz Romu. Šodien, mīļie draugi, mēs nemaz nespējam aptvert, ko nozīmēja šis brauciens. Ņemiet vērā, ka Vanagu neviens uz Romu nesūtīja, kā vien paša neatlaidība. Diemžēl, viņš uzskata, ka luterisms var būt dažāds. Šādai atziņai var būt tikai viens iemesls – viņš luterismu nekad nav mīlējis, bet gan pacietis. Viņš ir it kā salaulāts aiz sagadīšanās ar dzīvesbiedru, kuru nav iemīlējis. Viņa sirds pieder Romas katolicismam. To liecina darbi, jo tautā saka: “Baro vilku cik gribi, vienalga uz mežu skatās.”
Lai gan viņš gadiem ir simpatizējis un simpatizējis Romas katoļiem, tomēr biļeti uz Romu nopelnīt nespēja. Biļete uz Romu maksā nedaudz dārgāk. e-firziķim ir domas, ka uz Romu pat nevarētu aizbraukt varen liels luterisma postītājs.
Bet pieņemt pie sevis aizdomīgo tipiņu, un līdz ar to pasargāt kaimiņbaznīcu no nesmukuma – tā ir biļete uz Romu.
e-firziķis par to saka: “Sunt delicta tamen quibus ignovisse velimus.”
Jūsu e-firziķis.
Ir arī tādas kļūdas, ko mēs piedodam.
man domāt, e-firziķim patiešam labi padodas causarum cognitio cognitionem eventorum facit un otrādi. tā tik turpināt!
Cēloņu izzināšana dod iespēju izprast sekas.
viendien ar revolucionāra tiešumu uzjautāju vienam LELB čiekuram, kas tur īsti esot ar vanaga simpātijām pret romiešiem… no atbildes sapratu, ka jebkurš varot jau simpatizēt, cik gribot, bet šobrīd, un, cik izskatās, arī turpmākajā nākotnē nekas neliecinot par kādu nebūt apvienošanos, kamēr pastāvēs anathema un atšķirība mācībā… ;)
moritz, e-firziķim acis rāda nepārprotamu LELB tuvināšanos RKB. Vai tiešām e-firziķim vienīgam tā rādās? Jāraugās, kas notiek faktiski dzīvē, nevis uz apvienošanās papīriem. Kādreiz ir visupirms papīrs, pēc tam seko tuvināšanās, citreiz ir tuvināšanās un pēc tam papīrs. Kāda galu galā starpība?
pfirziķi, un kāds tad, tavuprāt, izskatīsies šīs tuvības auglis? cik ilgā/tuvā nakotnē?
Aktuāls karnevāla tērps: priesteris pedofīls
ugu
http://www.ebaznica.lv/?p=4867
No rokas grāmatas altārzēniem: