Ieskaties

23 komentāri par “Pilnīgi atklāti Nr.3

  1. Katrā garīgā organizācijā notiek cīņa starp Gaismas un Tumsas Spēkiem un viņu piekritējiem un atbalstītājiem….

  2. Vai tas nenotiek tavā galvā, Kundalīni?

    Jautājums ir – kurš dominē.

    Turklāt pret velnu pasauli un miesu palīdz vienīgi Dieva Vārds.

  3. Un šī cīņa norisinasies līdz Jēzus Kristus Otrajai Atnākšanaij.

  4. Šī raksta tēze toreiz precīzi konstatēja jau esošo robežu, kas pastāvēja starp apliecināšanu un konformismu praktiskajā situācijā.

  5. Cik daiļrunīga bilde! Nez, kas tas par čalli, ko Kristus tur svētī?

  6. to, kam ir ļaujam palikt apslēptam
    (lai tam vieglāk palikt savā vietā)
    … tam, kam uzmaukts maisiņš galvā
    to tiešām ir grūti(tāk) atpazīt
    – – –
    ar to allaž ir tikai viena ķibele
    (tas traucē arī visu redzēt skaidri
    (tas visu redz miglaini … kā spogulī)
    – – –
    miglaini = neskaidri
    kā spogulī = ačgārni
    – – –
    diez vai tas čallis, kuru Kristus tur svētīja
    arī dzirdēja svētības vārdus?:
    “Kas Man grib nākt pakaļ, tas lai aizliedz pats sevi, lai ņem savu krustu un lai staigā Man pakaļ. Jo, kas savu dzīvību grib glābt, tas to zaudēs; un, kas savu dzīvību zaudē Manis un evaņģēlija dēļ, tas to izglābs. Jo ko tas cilvēkam palīdz, ka viņš iemanto visu pasauli un zaudē savu dvēseli? Jeb ko cilvēks var dot par savas dvēseles atpirkšanu?
    – – -Jo, kas Manis un Manu vārdu dēļ kaunas šai laulību pārkāpējā un grēcīgā ciltī, tā paša dēļ arī Cilvēka Dēls kaunēsies, kad Viņš nāks ar svētiem eņģeļiem Sava Tēva godībā.”
    Mk.8:34-38

  7. Talyc. Tie rakstu fragmenti, cik zināms, ir rakstiiti ar noteiktu nozīmi,tiem nepieciešams arī objektīvs lietojums. Lai nesanāk atkal kāds četrdaļīgais, no kura bēgām. Nothing personal just scriture.

  8. vai e-jurix domā, ka talyc Rakstus lieto nelietīgi?
    – – –
    Neko, kas jums noderīgs, neesmu noklusējis, bet jums to sludinājis un mācījis ļaužu priekšā un pa mājām, (Apd.20:20)
    – – –
    (2.Tim.3:16)… Visi šie raksti ir Dieva iedvesti un ir noderīgi mācībai, vainas pierādīšanai, labošanai, audzināšanai taisnībā,
    – – –
    nelasi, ja tas tevi apgrēcina!

  9. Vai tad es rakstu, nelietīgi? Drīzāk neprecīci, neobjektīvi. Es jau rakstu, ka ne par personīgām lietām runa “iet”.)

  10. jautājums 2. = tad kamdēļ tu raksti?
    a) vai lai celtu (norādot uz kļūdām, vainu, grēku)
    b) vai lai parādītu savu zināšanu, taisnību, gudrību (paceltos)
    – – –
    sarunas (tajā skaitā arī e-runāšana) vienmēr ir person to person (t.i. …ī g a s)

  11. Tā bija ironiska piezīme domāta, laikam nesanāca, talyc.)

  12. Nemaz necenties Jurix, Talyc mīklas nav atminējis neviens, arī viņš pats nē:))

  13. uo… 2.Pēt.1:20 (trāpījās kā aklai vistai zelta grauc)
    – – –
    bet par jums man prieks (ka atrodat vienprātību)
    un tas pateicoties tik brīnišķīgajam…
    …tas ir labi, ka ddauka nav zaudējis “mēļu tulkošanas spējas”

  14. Mēs spēlējam un jūs nedancojat, mēs dziedam sēru dziesmas(lelb)un jūs neraudat! Vai manu vai!

  15. [DZIEDOT]
    – – –
    zieds ir tik daiļš savā pilnbriedā
    ka tas priecē aci… un līksmo sirdi

    bet kad tas novīst, tam neglābjami jāvīst
    un ziedlapas kad zaudē savu krāšņo rotu
    tās ar neko vairs neatšķiras no pērnajām lapām
    kuras dzenā vējš, un kuras vien ugunī iemetamas

    bet vai zieds ir miris?
    nē, tas kļūst par augli
    jā, ..tas kļūst dzīvības sulas pārpilns
    (ja vien palicis pie koka līdz nobriedina sēklu)

    – – –
    bet sēkla … lai tā augtu
    tai nākas mirt …
    (lai dzīvotu)

  16. Vai turpmāk tiks atbildēts uz Nr.2 uzdotajiem jautājumiem: “Bet visgrūtākais jautājums šajā diskusijā [sirdsapziņas jautājums] ir – kad baznīca pārstāj būt ortodoksa un kļūst heterodoksa? Vai Prakse? Kā to saprast? Vai to spriež pēc vadības? Nē. Vai pēc sinožu lēmumiem? Es teikšu – Nē. Vai tas notiek tad, kad 51% no baznīcas novirzās no LTA? Vai tas notiek, kad to izdara 99%. Vai rādītājs tam būs bezatbildīgi noslēgtie sadraudzības līgumi, pirmkārt, jau pārkāpjot satversmi? Vai evaņģēlista amats? Vai mēraukla ir mācības un dzīves nesaskaņa? “

  17. Svilpaste >

    Ir paredzēts publicēt arī “Pilnīgi atklāti Nr.4”, kur sīkak tiks aplūkoti dazadi teoloģiski jautājumi.
    Jāņem verā arī tas, ka šie raksti tiek publicēti t.s. “augošā secībā”, atspoguļojot domas attīstību un samērošanu ar realitāti,t.i., jāņem vērā konkrētā situācija, kurā tie tapuši, tāpēc ne vienmēr uz visiem izvirzītajiem jautājumiem var sekot konkreti formulēta atbilde nākamajā rakstā. Ja šie jautājumi ir tikuši atrisināti starplaikā, tad ne vienmer ir bijusi vajadzība par tiem vēl runāt. Galu galā, tā nav dogmatikas rokasgrāmata.
    Par uzdotajiem jautājumiem.
    Baznīca kļūst heterodoksa, kad tā pacieš maldus un samierinās ar tiem. Tas notiek, lietojot Tavu procentuālo pieeju, jau sīkā daļā no procenta prom no pareizas mācības, kad šī novirze mierīgi līdzāspastāv patiesībai. Šeit pat eBAZNĪCĀ sadaļā “Raksti” to savās tēzēs ir minējuši K.F.V.Valters un A.L.Grebners.
    Bezatbildīgie sadraudzības līgumi ir, nosacīti sakot, “situācija uz āru”, bet pastav arī iekšejā baznīcas sadraudzība baznīcas robežās. Arī tā, raugoties no vienprātības mācībā viedokļa, ir bezatbildīga jeb heterodoksa. “Bezatbildīgs” – tas šādā situācijā ir ļoti maigs termins, kas apslēpj patiesās briesmas, nevis tās parāda, jo runa ir par patiesības noliegumu un tiešu pretestību Dieva vārdam.

  18. A aizplīvurotās avīzītes dizainiņš tāds kaut kur redzēts… Tad re, ko šie ēduši.

Atbildēt