Prezervatīvi, aborti un pedofīlija
Mēs esam pret kondoniem un abortiem, jo ļoti mīlam bērnus. Mēs tik ļoti mīlam bērnus, ka esam visīstākie pedofīli jeb bērnu mīlētāji. Paši mēs gan viņus taisīt nevaram, bet tā ir jūsu morālā atbildība, jo katrs spermatozoīds ir svēts.
e-firziķis ir sajūsmināts par Romas katoļu baznīcas stingro nostāju prezervatīvu un abortu jautājumā, īpaši gadījumos, kad bīskapi, kas gadiem ilgi pieseguši sevi un savus pedofīlus garīdzniekus, tik dedzīgi aicina nožēlot grēkus visai pasaulei.
Protams, ka nodošanās seksuālām baudām tīra prieka pēc kļūst nevaldāma. Pasaule ir izdarījusi ļoti daudz, lai kosmopolīti varētu tam nodoties visneiedomājamākos veidos ar minimālu risku un bez sirdsapziņas pārmetumiem. Tādējādi mēs izšļakstām tonnām sēklas [1.Moz.38:9], kas tā arī nekad netiek izlietota tai paredzētiem mērķiem, mirklīga kaifa dēļ.
Tomēr viena lieta ir nevaldāmie jākļi, bet cita – kopdzīve laulībā, kurai pāvests sniedz neskaitāmus priekšrakstus, kurus pašam nekad nav bijis tas gods pildīt.
Tādēļ tie, kas vēlas nonākt pāvesta debesīs, skatās visgudrā mutē un gaida, kad nu šis beidzot savā viszinībā atcels celibātu un atļaus lietot prezervatīvus. Diemžēl ar tīru sirdsapziņu katoļticīgais un romiski orientēts neticīgais prezervatīvus lietot nevar. To, ar pāvesta atļauju, var tikai ielas meitas [katoļticīgās?] ar mērķi pasargāt klientus no inficēšanās ar franču slimībām. Kas zi, ja nu priesteris aiziet meklēt piedzīvojumus…
Tomēr pieredze rāda, ka ar prasībām vien cilvēku neizmainīsi, bet baznīca taču vēlas cilvēku izmainīt, darīt to labāku, svētāku un Dievam pieņemamu. Vai ne tā?
Atstājot malā jautājumu par prezervatīvu, jāatzīst, ka aborti pasaulē tiek veikti neiedomājamos apmēros. Tiem, kam patīk statistikas dati e-firziķis var pastāstīt, ka pasaulē pēc aptuveniem datiem ikdienas tiek veikti vidēji 115 000 abortu, kas ir vairāk nekā viens katrā sekundē. Tā kā aborts nav paveicams sekundē, bet krietni ilgākā laikā, tad jāsecina, ka pasaulē nemitīgi norisinās asiņaina nedzimušu bērnu ķidāšana. Bet aborts nav tikai nedzimuša bērna slepkavība, bet tas atstāj arī nedzēšamas fiziskas un psiholoģiskas rētas uz visu turpmāko dzīvi paša bērna slepkavai.
Nav jau jābūt Romas pāvestam, lai nosodītu šo praksi. Tas ir pašsaprotami, ka viņš to nosoda. Arī e-firziķis to nosoda ar trīskāršo – fui, fui, fui.
Tomēr e-fiziķis secināja, ka Romas pāvests bērnus mīl vairāk nekā viņu pašu mātes.
Miljoniem māmiņu ļauj savam bērnam nogriezt rokas un kājas un pārgriezt rīkli, bet pāvests to nepieļauj. Bet kāpēc?
Viņa rīcības motīvi var būt vairāki. Pirmkārt, viņš to aizliedz kā nežēlīgu, visneaizsargātākā radījuma, slepkavību, otrkārt, tādēļ, ka mīl bērnus vairāk par visiem, treškārt, viņa baznīca katru gadu zaudē 42 miljonus kristāmo un, lai cik skumji tas nebūtu, potenciālo pedofīlijas upuru.
Iespējams, kāds zēns, ar ko ir labi pamaigojies kāds celibāta upuris, labāk būtu gribējis mirt nedzimis, nekā dzīvot piesmiets Dieva namā.
Bet tas ir tikai viens veids, kā mēs iepazīstam savu bezcerīgo samaitātību, no kuras nav nekādas izejas. Kristietis skatās nevis uz citu, bet, visupirms, uz saviem grēkiem un savu grēcīgumu. Tikai tad viņš saprot šīs samaitātības būtību. Te mums nelīdzēs nedz prezervatīvi, nedz aborti, nedz Marija, nedz lūgšanas pussvētajam Jāņa Pāvila II līķim. Mēs visi esam bezcerīgi slimi uz nāvi. Mēs visi esam laulības pārkāpēji un pedofīli. Mēs esam pilni bezdievības un ļaunuma. “Es, nožēlojamais cilvēks! Kas mani izraus no šīs nāvei lemtās miesas?” [Rom.7:24]
fui, es ka shito lasu taa pasuudiigi paliek ap duushu….
man ir divejaads viedoklis par abortiem…
1.kaart – lai liidz tam nenonaaktu, padomaajat, ko un kaa daraat(laigan slepkavas jau shaa vai taa esam, bet taads ir shis dziives ritums)
2.kaart – ja sieviete tomeer ir staavoklii un nevar to atljauties, tad abortu veikt vajadzeetu jau pirmajaas dienaas, skumji protams
3.kaart – es neatbalstu abortu, jo beerni ir muusu sveetiiba, BET… labaak veikt abortu nekaa peec tam ar punci staigaat, dzerstiities, nesaudzeet mazuli puncii, piedzimstot izmest vinju atkritumos, ielikt celefaana maisaa… kaapeec laist pasaulee, ja liec peec tam tik nezheeliigi mazuliiitim leenaam nomirt…
Shiim sievieteem un , cik skumji arii nebuutu, gjimeneem es vareetu… shito labaak neteikshu… Fakts ir viens, ja reiz mazulis gaidaams, mums tas jaasargaa, jaalolo no pasha dziiviibas saakuma… Un tie saucamie Dieva kalpi, kuri shitaa pret beerniem… jaa ir dzirdeets… ar tiem vajadzeetu kaa viduslaikos ar rraganaam, ciema viduu pie mieta sadedzinaat… tas nebuutu Dieva sods vinjam, bet cilveeku… Tas taads man nepatiikams temats, bet taa dziivee notiek…
Mjā, dažos gadījumos luterāņu vēsturiskā polemika ar Romas katolicismu par pareizāku Dieva vārda un baznīcas prakses pielietojumu, acīmredzot, pārtop neirotiskā “anti-katolicismā”.
Ironija ir laba lieta, bet par mēra sajūtu nevajadzētu piemirst.