Reliģiski motīvi reklāmā
Viens no pasaulē populārākajiem zīmoliem United Colors of Benetton 1991.gadā bija sacēlis ap sevi lielu ažiotāžu. Veidojot savu reklāmas kampaņu tikai izmantotas pietiekošu kontrovērsiālas bildes, kuras izraisīja lielu sašutumu un protestus reliģiski orientētu cilvēku vidū.
Eņģelis un velns
Priesteris un mūķene
Kapi
kurš zin, kā izmainīt pasaules cilvēku domāšanu, ka eņģeļi nav bērni ne pēc izmēra, ne izskata!
draugs wrc, šķiet, ka горбатого магила исправит!
videejaa pat ljoti gaumiiga…
moritz – gluži kā Mārtiņš ar Kati, vai kaut kā tā.
Gh… kaa man besī, ka reliģija tiek iesaistīta komerciālos nolūkos :/
Tā jau saka, ka visa reklāmas industrija balstīta vai nu uz sexu, vai uz reliģiju. Pārcilājiet galvā visas zināmās reklāmas. Vai tā nav? Diezgan nožēlojami…
Nekā nožēlojama te nav. Ja nu vienīgi, ka tā reliģijas apziņa un sapratne viņiem (un patērētājiem) ir tik bieza, kā no Vanšinieka iepilējušas eļļas kārtiņa Daugavas viļņos. A reliģija, lietojot klasiķa izteicienu, starp citu ir tāda pamatīga lieta – arī tā nāk no iekšām.
Lūk, ja e-minences būs žēlīgi (es aizsūtīšu pa e-pastu), tad ievietos kaut kur šeit un pielinkos interesentus pie tā, kas, manuprāt, tik tiešām IR reliģiska reklāma: visas tās reliģiskotās figņas nolikšana pie vietas. Konkrētais darbs radās, kad ne pa jokam biju saskaities par Stendža reklāmiņām Rīgas pašvaldības vēlēšanu sakarā. Ne mana Rīga, ne manas urnas, protams, bet furoru tomēr iešķīla.
e-minence domā, ka Didža solītā e-bilde būs otrdien… [3.jūlijā]