SIA Bite Latvija
e-firziķis ir praktisks cilvēks, tādēļ viņš Bite Latvija pakalpojumus izmanto vienīgi dēļ savtīga aprēķina, proti, pievilcīgo tarifu dēļ. Kaut vai viens piemērs – vakar par zvanu no Zelta zivtiņas uz Zelta zivtiņu samksāju 27 santīmus par minūti. Godīgi sakot es sajutos kā 90-os.
Ir dzirdēts, ka telekomunikāciju uzņēmums BITE Latvija ir izveidojis visstraujāk augošo mobilo sakaru tīklu Baltijas valstīs. Kopš 2005. gada uzņēmums Latvijā investējis apjomīgu kapitālu – vairāk kā 35 miljonus eiro, no kuriem 90% novirzīti tīkla attīstībai. SIA BITE Latvija tīkla pārklājums kļūst arvien labāks [izņemto manas mājas, kur tas jūtami pasliktinājies]. Tikai divu gadu laikā BITES pakalpojumi ir kļuvuši pieejami 92% Latvijas iedzīvotāju. LMT sasniedza līdzīgus radītājus desmit gadu laikā pēc uzņēmuma dibināšanas, bet Tele2 – četru gadu laikā.
Tas, protams, skan diezgan ambiciozi. Bet katram ir skaidrs, ka mobilā telefona operatru vērtē, un būtu jāvērtē, pēc pakalpojuma cenas un kvalitātes, nevis jāiespaidojās no viņu ekspansijas apmēriem vai reklāmas apjoma un stila.
e-firziķis ir ļoti praktisks cilvēks, tādēļ viņš reklāmu uztver kā uzmanības piesaistīšanas līdzekli. Es pieļauju, ka no puritāniski farizejiskā viedokļa augstākredzamā bilde Dubults prieks, kurā attēlots kā dvīņu brāļi apsveic mammu dzimšanas dienā, tiek uztverta kā Es varu vairākus izbaudīt ar virkni dažādu turpinājumu.
Ejam tālāk. Zemāk mēs redzam bildi, kura attēlo vai nu sapni, vai skolnieci un skolotāju.
Ja atļausiet – maza atkāpīte par sapņiem. Sapņos mēs bieži redzam lietas, kas sapnī ir normāla parādība, bet reālajā dzīvē būtu neiespējama. Nu, piemēram, es sapņoju, ka man pabrauc garām zirgs ar velosipēdu. Kas tur sevišķs, es nodomātu, un sapņotu tālāk, ka… nu jebko.
Sakiet lūdzu, vai jūs esat redzējis šādu skatu uz ielas:
Atbildes atkal ir vairākas. Kāds teiks, ka līdzīgi melnai dāmai ģērbjas skolnieces, cits teiks, ka redzējis plakātu, savukārt trešais, ka neko tādu nav redzējis un negrib redzēt. Bet jebkurā gadījumā tas piesaistīja mūsu uzmanību. Tāds arī bija mērķis. Turklāt – brīva mobilā saziņa tiešām ir Bites sniegtais pakalpojums.
Tagad aicinu jūs izlasīt Raimonda Čamāna vēstules fragmentus Bite Latvija vadībai, kurā viņš, manuprāt, ir virkni lietu pārpratis, kā arī dažādas hipotēzes ir pasniedzis kā faktus. Tātad vēstule:
Jūsu jaunais reklāmas plakāts, kur redzama modele sadomazohistiskā tērpā blakus normāla izskata sievietei, mani izraisa šoku. Mani, un es domāju, ne tikai mani, kā Latvijas pilsoni, aizskar šāds brīvdomīgi rupjš mārketinga salīdzinājums. Uzskatu, ka sadomazohismam nav nekā kopēja ar mūsu iedzīvotājiem. Ne vairāk kā 2% no viņiem dzīvo ar psiholoģiski seksuālām pataloģijām. 98% ir normāli veseli cilvēki un 80% iedzīvotāju sevi uzskata par kristiešiem.
Latvijas Republikas himnā ir vārdi «kur latvju meitas zied…».Latvijas meitas, Latvijas sievietes zied, nevis kļūst par monstriem. Esmu pārliecināts, ka mana sieva nekad nevēlētos stāvēt līdzās sievietei, kuras seja pauž izkropļotu priekšstatu par sievietes skaistumu un seksuālo dzīvi.
Tālāk – šo reklāmu redz arī bērni. Mūsu nākotne. Psihologu vairākums atzīst, ka vardarbīgi skati kinofilmās masu medijos un datorspēlēs grauj bērnu psihi un atstāj dziļas psiholoģiskas traumas. Tāpat seksuālu pataloģiju demonstrēšana mūsdienu informācijas avotos atstās paliekošas negatīvas pēdas bērnu vēl nenobriedušajā personībā, veido nepareizus priekšstatus par seksuālo dzīvi. Tas, kurš izplata šo netikumību kļūst atbildīgs par sekām.
Latvija ir demokrātiska valsts, kuras pamatā ir kristīga ideoloģija. Latvijas valsts atguva savu neatkarību pateicoties inteliģences un kristīgo draudžu ciešai vienotībai. Neskatoties uz globalizācijas procesiem pasaulē, mūsu valstī joprojām par fundamentālām tiek uzskatītas ģimenes un morāles vērtības.
«Nepievilieties. Ļauna sabiedrība samaitā labus tikumus.» tā savulaik teicis apustulis Pāvils. Kāpēc gan psihiski un seksuāli nepilnvērtīgu cilvēku atribūtika ir kļuvusi Jūsu reklāmas projektētājiem un marketinga nodaļas darbiniekiem par jaunu āķi klientu pievilināšanai? Man Jūsu pozīcija pret Latvijas klientiem šķiet ļoti dīvaina un aizskaroša.
Protams, e-friziķis saprot vīra bažas. Ē, atceros, kad Bite stiprināja ģimenes vērtības ar 0,00Ls sarunām, aicinot turēties pie ģimenes, plakātā bija dažāda vecuma vīriešu bariņš. Atkal – katrs var jūsmot par to atkarībā no samaitātības apmēra.
Nu, ko tad mēs, mīļie draugi, varam darīt? Reklāmas akcija ir beigusies. Plakāti noņemti. Nu mēs beidzot atkal esam jauki, pareizi un šķīsti. Bet e-firziķis aicina, nepiedalīties neauglīgajos tumsības darbos, bet labāk celiet tos gaismā. Protams, ko viņi slepenībā dara, par to pat kauns runāt. Bet visu, kas tiek gaismā celts, apspīd gaisma, un viss, ko apspīd gaisma, ir gaisma.
Jūsmotāji allažiņ ir gatavi cīnīties pret pasauli ar pasaulīgiem ieročiem, bet “ne pret miesu un asinīm mums jācīnās…” [Ef.6:12]
mjaa, es uzkjeeros… iipashi uz to pirmo bildi… paldies firzikjim, kursh apskaidroja, ka tajaa dviinju braalji apsveic mammu dzimmenee… palika vieglaak uzskatiit… :D