Ieskaties

2 komentāri par “Tev jāatgriežas, lai saņemtu Dieva žēlastību

  1. Neko iepriecinošu šis raksts nesola. Tie, kuri atgriezušies (Svētā Gara atgriezti), var līksmoties, ka Dievs pret viņiem bijis tik labs. Tie, kuri par iespēju atgriezties neko nav pat dzirdējuši, arī var mierīgi dzīvot tālāk savos grēkos. Bet to izmisuma un bezpalīdzības sajūtu, kas ir cilvēkam, kurš par atgriešanos gan zina, bet atgriezties nespēj, vai arī ikreiz pēc šķietamas atgriešanās krīt jaunos, daudzkārt smagākos grēkos un nolād Dievu ar daudzkārt ļaunākiem lāstiem, es nevienam nenovēlu. Turklāt, ja pareizi saprotu, arī darīt cilvēks tur neko pats nevar, atliek bezpalīdzīgi noraudzīties, kā palēnām slīdi uz atvērtas elles rīkles pusi. :(((
    Vai tomēr brāļiem luterāņiem šajā situācijā ir kāds risinājums?

  2. grēciniek, tu šķiet esi sajaucis skaidro Kristus mācību, ko māca arī luterāņi, ar Kalvina predestinācijas mācību un epikūriešiem, kas apgalvo, ka cilvēks var darīt ko grib, bet ja DIevs vīnu būs nolēmis pestīt, tad pestīs, bet ja ne – tad nepestīs neskatoties ne uz ko. Tie ir nolādēti meli. Velns kā zināms nekad neko jaunu nerada, viņš paņem jau esošu lietu un to izkropļo. Tas pats ir arī ar evaņģēliju.

    Tajā pašā vienprātības grāmatā arī ir nosodīts otrs grāvis par predestināciju.
    Patiesībā – ja tu zini, tad Svētais Gars tev arī dod ticību. Tieši par to, par ko tu uztraucies, arī jau ir runa. Tieši to šajā rakstā atspoguļotā mācība atrisina. Tev nav jāuztraucas par to vai tu esi atgriezies pietiekami, tev atliek vienīgi paļauties uz Dieva žēlastību, kas ir nešaubīga, kas nekad nemainās, kas nav atkarīga no taviem darbiem. Tas potams nenozīmē, ka varam tīši palikt grēkos, jo tad mūsu pestīšana var tikt nopietni apdraudēta, jo var tikt zaimots Svētais Gars, ja tīši paliekam grēkos un neatgriežamies, taču tieši tas, ka esi noraizējies un uztraucies ir zīme, ka tu esi pestīts. Tev vienkārši jātic kristībā teiktajam Dieva vārdam.

    Tieši Pelāgija mācība par brīvo gribu rada tevis pieminēto problēmu – tu visu laiku cīnies un pūlies, bet kā tu vari zināt, kad esi darījis pietiekami,. kā vari zināt, ka esi pietiekami pareizi apliecinājis savu ticību?

Atbildēt