Ieskaties

9 komentāri par “Tev, mana bijusī…

  1. Man bieži gribas jautāt – kādēļ dzīvē viss ir tik sarežģīti. Kādēļ ir grēks, kādēļ ir maldi utt. Jā. Un tad grēki ir jānožēlo, jāatzīst sevi par grēcinieku, jānoraida maldi, jābēg no maldus kultivējošas draudzes un baznīcas. Tas viss ir tik grūti un nepieņemami vecajam Ādamam mūsos.

  2. Indrex, atkal sanācis raksts nevis par Lutera Akadēmiju, bet pret Lutera Akadēmiju. Kāpec vispār Tu esi pret, nevis par?

  3. Nezinu nevienu iekš LELB, kurš uzskatītu [un vēl jo mazāk – varētu pamatot] ka LELB ir ortodoks.

  4. 4.tēze ir grūti saprotama, jo dajā ir šis tas lieks. Tā būtu jālasa šādā redakcijā:
    LELB ir draudžu apvienība ar formāli vienojošu TA – arī tās kopējā institucionālā struktūrvienība ir redzams vienprātības pasludinājums.

    Roberto >

    Kamēr es biju Akadēmijā un LELB, tikmēr visa diskutēšana un runāšana bija “par”, taču apzinoties runu veltīgumu un to dogmatisko robežu, ko novelk Dieva vārds, apzinoties maldu, kā es tagad to saku – ilgstošo tagadni, apliecība no pozitīvas kļūst negatīva.

    Dieva vārda darbība uz to mudina: “Tādēļ atspēko tos it asi, lai tie ticībā kļūtu veseli.”

  5. Man radies priekštats, ka Lelb loceklim nāves grēks ir mīļā miera jaukšana. Ja esi lojāls pret sistēmu, vari mācīt kādus tekstiņus – pekstiņus gribi, smagākajā gadījumā pakratīs pirkstiņu. Arī Cālītis un Sants tika padzīti tad, kad aizskāra sistēmu un bija tai izaicinoši nepaklausīgi, savukārt citiem “maldoņiem” pēc brīvdomības izpausmes atlika vien pakniksēt un uztaisīt reveransus, lai varētu turpināt savus tekstiņus-pekstiņus.

  6. Bīskap >

    Ir diezgan daudz lietu, kuras vairs nevaru citēt, jo sāk pamazām piemirsties. Jāatzīst, ka labi, jo galva tīrāka. Taču fakts, ka Šmalkaldes artikulu publiska citēšana tiek no “visu augstākā līmeņa” puses definēta kā “nostāšanās uz kara takas”, tiešām atstāj vietu vienīgi “tekstiņiem – pekstiņiem”.

  7. Vot un shiten ir tas prikols

    Piederība kādai draudžu apvienībai vai norobežošanās no tās ir ticības apliecināšanas praktiskās konsekvences. Tādā kārtā kristietis publiski sniedz liecību citiem cilvēkiem par savu piekrišanu vai nepiekrišanu tai mācībai, ko apliecina/īsteno praksē šī konkrētā draudžu apvienība.

    No kurienes shitais ir pagraabts. Kamdeelj draudzes robezhas ir izstieptas taalaak par viena cilveeka praksi. Tas ir shitais vairants, ka tu iekraamee pa ausi neegjerim, jo tevi kaads neegjeris apzaga.

    Kā jau tika minēts, ikviena kristieša pienākums un patiesākā vēlme ir rast mācību, to patieso mācību, kurā ir pestīšanas drošība saskaņā ar Dieva apsolījumiem.

    Nu un ja shii vieta ir konkreetaa draudzee konkreetaa vietaa? Tad kamdeelj kaads grib mani no turienes izraut staastot, ka citaa vietaaa maaca maldus?

Atbildēt