Ieskaties

3 komentāri par “Trīspadsmitajā svētdienā pēc Trīsvienības svētkiem

  1. Tad kad skolā nedzer kopā ar klases biedriem, tad ir sliktais – nežēlīgais, jo nedara tāpat kā visi, un tādējādi neattaisno viņu – vairākuma – sirdsapziņas mierināšanas -ismu.

    Bet manas personīgās domas ir, ka nav nekā forša tad, ja žēlīgais Dievs tiek rādīts kā nežēlīgs. Tad žēlastības ceļš atkal kļūst par bauslības ceļu.

    Līdzīgi kā 1.Kor.13 viens otrs iesaka “mīlestību” aizvietot piemēram ar “gviclo.” Tas skanētu nežēlīgi manam ausīm, jo es saprastu cik tālu esmu no pilnības, un to varētu nosaukt par “labu vingrinājumu.”

    Bet tas atgādina, talyc vārdiem sakot, vecā cilvēka remontēšanu. Jo šī nežēlība ir reizē motivātors darīt.

    Redzi, – gan žēlsirdīgais samarietis, gan mīlestība 1.Kor.13 ir pats Kristus, bet mēs esam Viņa aprūpējamie un mīlamie. Tā man labpatīk domāt.

    Ar cieņu,
    gviclo

  2. Nu, samarietis tomēr ir samarietis, un mīlestība – mīlestība. Pārējais – dievbijīgas alegorijas. Patīk? Flag ķebe v ruki!

Atbildēt