Velns trako
Es celšu ienaidu starp tevi un sievu, starp tavu dzimumu un sievas dzimumu. Tas tev sadragās galvu, bet tu viņam iekodīsi papēdī. [1.Moz.3:15]
Šie ir vārdi, kuros skaidri izteikts spriedums sātanam; tajos visiem dievbijīgiem cilvēkiem tiek sniegts drošs mierinājums. Velnam pretī stājas Dieva Dēls, un šīs aizsardzības dēļ Baznīca ir drošībā. Tomēr sātans vēl nemitas trakot savā negantajā naidā pret šo sievas dzimumu. Kad Kristus guļ šūpulī, velns ar Hēroda starpniecību jau tīko pēc Viņa dzīvības, tā ka Viņam nākas dzīvot Ēģiptē, pagānu vidū. Vēlāk šis ienaidnieks izmēģina visu, kas vien ir viņa spēkos, līdz beidzot Ģetzemanes dārzā nodod Viņu jūdiem, liek Viņu satvert un sist krustā.
Tik briesmīgā naidā velns ir iededzies pret Dieva Dēlu. Bet nu viņš redz, ka Kristus sēž pie Dieva labās rokas un ir izvairījies no visām ienaidnieka bultām, tādēļ ar visu savu neremdināmo niknumu vēršas pret Baznīcu. Nabaga Baznīcai nebūs miera, jo tā negrib paklausīt sava Kunga Jēzus Kristus ienaidniekiem. Un kā tad citādi Baznīca varētu rīkoties? Papēdī kodējs – velns – negrib palikt mierā, nedz ļaut baudīt mieru mūsu Kungam, kas saminis viņa galvu. Savukārt mūsu Kungs negrib paciest šos kodienus papēdī. Esi gudrs un nejaucies šajā strīdā, citādi saņemsi savu šķīrēja algu – Kristus tevi nolādēs un velns saplosīs.
Tādēļ ļauj, lai viss notiek tā, kā notiek, nejaucies lietās, kas nav tavā ziņā – tu nevarēsi samierināt Kristu ar Beliālu. Viņu savstarpējais naids ir pārāk liels. Vienam galu galā jāiet bojā, bet otram jāpaliek – citādi nevar notikt. Pati lielākā muļķība pasaulē ir – vēlēties savienot Kristu ar Beliālu, dievbijīgo un bezdievi.
chuusliits reaalais, es pat sabijos, atverot lapu… :0
A kurš tad viņus cenšas savienot? Jeb es ko garām palaidu:)?
dzirdēju par tādu foršo draudzi štatos – ticību ar šitādiem čūsulīšiem notestē, labais, ne?
jā, jā un nāvīgas zāles ar
ne viens vien ticīgais
gan iedzer gan
iepīpē
– – –
redz,… un tiem nekas nekaitē!
nu laikam jau baigi ticīgie
kam kurš tic (uz ko)
> Pati lielākā muļķība pasaulē ir – vēlēties savienot
> Kristu ar Beliālu,
> dievbijīgo un bezdievi.
Tiešām, pēc būtības vienkārši.(!)
Lai gan apzinoties to,
*ka arī ‘bezdievis’ ir varbūt tavs tuvs cilvēks
*arī viņš ir “bērns” ar pestīšanas iespēju,
–>kā tad īsti:?
1.)nenostādīt sevi Dieva lomā, nosodot viņu “norakstot” par bezdievi;
2.) tanī pat laikā necensties ar visu spēku (uz kašķi velkot), panākt pretējo.
:?
J!
nenosidiit,netiesaat,jo mees neesam viens otru radiijusji,lai driiksteetu tiesaat.
var miilestiibaa pamaaciit,buut blakus.
ir robezha – tu nevari pienjemt greeku,kas ir vinaa,bet tu vari pienjemt cilveeku.
ja atceramies,ka visi ir vienliidziigi Dieva prieksjaa, greeciigi, bet ka Dievs visiem ir daavaajis pestiisjanu caur Jeezu,lieta nemaz neshkjiet tik bezceriiga.
Sal.maac.4:9-12
“9 Diviem ir labāk nekā vienam būt, tāpēc ka viņiem tad iznāk labāka alga par viņu pūlēm;
10 ja viņi krīt, tad viens palīdz otram atkal tikt uz kājām. Bet nelaime tam, kas ir viens! Kad tas krīt, tad otra nav, kas viņu pieceļ!
11 Tāpat arī, kad divi guļ kopā, viņi viens otru silda, bet kur lai ņem siltumu viens pats?
12 Un, ja kāds var vienu pārvarēt, tad divi taču var tam pretī stāties, un trīskārtēju auklu nevar tik drīz pārraut. ”
lai mees viens otram esam par stiprinaajumu.dziivosim par patiku citiem.